Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Nordic Walking op de mooiste plek van Hoog Sauerland

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Duitsland

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:
21-04-2018:
26e ...

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Alles in de hand, ...
Alles in de hand, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Jeroen62
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 14:37    Onderwerp: Nordic Walking op de mooiste plek van Hoog Sauerland Reageer met quote

Dag, mijn naam is Jeroen. Samen met mijn vrouw Hanneke, haar vader Hans en zijn vrouw Gita heb ik per 1 december 2006 Hotel Panoramablick Wildewiese overgenomen. Ik wil dit niet als goedkope reclame brengen. Toch wil ik graag het volgende met jullie delen. Ons hotel - o.a. met sauna, zwembad en lift; honden toegestaan, roken beperkt - ligt midden in een prachtig en rustig ski- en natuurgebied. Wandelaars hebben het plekje al gevonden, Nordic Walkers slechts mondjesmaat. En dat is zonde. Sowieso vinden wij het leuk om, naast het bestaande gastenbestand, sportieve gasten te mogen ontvangen. Kom maar eens naar onze site (www.wildewiese.nl) of bel: 0049 2395 1313. Je bent van harte welkom in ons hotel waar niets moet en bijna alles mag. Hartelijke groet! Jeroen Very Happy
1-12-2006 met schoonvader Hans, zijn vrouw Gita en mijn vrouw Hanneke Hotel Panoramablick Wildewiese in Hoog Sauerland overgenomen (sauna, zwembad). Ideaal gelegen voor Nordic Walkers. Uitzicht om bij weg te dromen. Welkom! (www.wildewiese.nl)

Laatst aangepast door Jeroen62 op Do Jun 21, 2007 15:17, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

Dat ziet er goed uit hoor
Wie weet maak ik er nog eens gebruik van Laughing Laughing Laughing
Naar boven
Jeroen62
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 20:50    Onderwerp: Reageer met quote

Zou leuk zijn Ves, maar voel je niet verplicht! Hartelijke groet, Jeroen
1-12-2006 met schoonvader Hans, zijn vrouw Gita en mijn vrouw Hanneke Hotel Panoramablick Wildewiese in Hoog Sauerland overgenomen (sauna, zwembad). Ideaal gelegen voor Nordic Walkers. Uitzicht om bij weg te dromen. Welkom! (www.wildewiese.nl)
Naar boven
Jeroen62
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 20:54    Onderwerp: Nordic Walk-trainingen in Wildewiese (Hoog Sauerland) Reageer met quote

Is er in het algemeen iemand die het leuk zou vinden bij ons Nordic Walk-trainingen te verzorgen? En routes uit te zetten, groepen te begeleiden, etc.?

Graag reacties!

Hartelijke groet,
Jeroen
Naar boven
Akkie
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

Wij (Mia en Johan) hebben begin juni een weekje in hotel Panoramablick verbleven louter en alleen om daar te Nordic Walken. Het hotel hebben we aangetroffen op deze site en we hebben niet te lang nagedacht maar geboekt. Vanuit Friesland is het slechts 350 kilometer rijden. In Wildewiese aangekomen werden wij verwelkomt met een ontvangstdrankje, een kennismaking, een rondleiding door het hotel en er werd een wandelkaart verstrekt. We hadden het geluk om de hele week mooi weer te treffen, tussen de 23 en 30 graden. Het hotel met de omgeving zijn wat ons betreft aanraders. s'Morgens een stevig ontbijt, lunchpakket mee en s'avonds een goed driegangen diner en als je wilt s'avonds een lekkere versnapering aan de bar of op het terras. Voor wat betreft de omgeving, deze is geweldig mooi. Je kunt kiezen uit redelijk vlakke routes tot een hoogteverschil van enige honderden meters over een relatief korte afstand.
Ondanks het feit dat het hotel pas sinds kort nieuwe eigenaars heeft zijn deze goed op de hoogte van de moeilijkheidsgraad van de diverse routes in de omgeving. Als je van het vlakke land komt zoals wij zijn de eerste dagen lopen "in de bergen" een aanslag op zelden gebruikte spieren maar er is gelukkig een snelle gewenning. Vooral de sauna en het zwembad na een fiks aantal kilometers doet vermoeide spieren snel weer herstellen. Wij hebben het reuze naar onze zin gehad in Panoromablick en vinden het een aanrader, voor zowel een langere vakantie als voor een paar dagen lopen in een andere omgeving. Ik hoop tijdens volgende verblijven meer meer Nordic Walkers aan te treffen om dit mooie stukje Duitsland met mij (ons) te ontdekken.

Johan (mede namens Mia)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
marielle
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2007 9:41    Onderwerp: Reageer met quote

Het ziet er fantastisch uit, Jeroen! Ik krijg al helemaal zin om een paar nachtjes in te plannen.
Zodra mijn knieklachten over zijn (met hulp van de fysio) zal ik een zekere dame uit Alphen aan den Rijn eens polsen of ze het ook leuk zou vinden om een paar nachtjes naar het Sauerland te gaan.

gr,
Mariëlle
Naar boven
Jeroen62
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 18:00    Onderwerp: Hotel Panoramablick Wildewiese Reageer met quote

Een geweldig leuke reactie van Mia en Johan. Bedankt daarvoor! Inmiddels het werkende leven weer opgepikt? De wetsovetreders op het goede pad geholpen?

Nog even een berichtje voor Mariëlle: je bent hier bij ons (vanzelfsprekend) van harte welkom! Laat de fysio goed zijn best doen, zodat je gauw met 'de zekere dame uit Alphen aan den Rijn' (klinkt mysterieus), zonder knieklachten kunt genieten van al het moois hier!

Hartelijke groet,
Jeroen (mede namens Team Panoramablick)
www.wildewiese.nl
Naar boven
marielle
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 18:39    Onderwerp: Re: Hotel Panoramablick Wildewiese Reageer met quote

Jeroen62 schreef:
Een geweldig leuke reactie van Mia en Johan. Bedankt daarvoor! Inmiddels het werkende leven weer opgepikt? De wetsovetreders op het goede pad geholpen?

Nog even een berichtje voor Mariëlle: je bent hier bij ons (vanzelfsprekend) van harte welkom! Laat de fysio goed zijn best doen, zodat je gauw met 'de zekere dame uit Alphen aan den Rijn' (klinkt mysterieus), zonder knieklachten kunt genieten van al het moois hier!

Hartelijke groet,
Jeroen (mede namens Team Panoramablick)
www.wildewiese.nl

Dank je wel, Jeroen!

En niks mysterieus hoor. Met die dame bedoel ik mijn Nordic Walking maatje Annelies.

Groetjes,
Marielle
Naar boven
Lies
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 20:24    Onderwerp: Reageer met quote

ik hoorde mijn naam noemen op het forum,ik inloggen ,en ja hoor!
sauerland,ach 5 uur rijden vanuit alphen aan den rijn.groeten annelies
Naar boven
Beheerder
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 9:00    Onderwerp: Reageer met quote

Lies schreef:
ik hoorde mijn naam noemen op het forum

Mmm, zo'n tool wil ik ook op mijn PC!! Hoe werkt dat?? Laughing

Raymond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Lies
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 9:10    Onderwerp: Reageer met quote

Beheerder schreef:
Lies schreef:
ik hoorde mijn naam noemen op het forum

Mmm, zo'n tool wil ik ook op mijn PC!! Hoe werkt dat?? Laughing

Raymond

jaaaa, speciale gave.
mijn oren "tuten" dan!

groeten annelies
Naar boven
Jeroen62
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 14:00    Onderwerp: 'Tutende' oren Reageer met quote

Dag Lies,

Ben benieuwd hoe dat werkt, die tutende oren. Toch mysterieus dus Very Happy. Kom het al Nordic Walkend maar een keer demonstreren in Wildewiese (vanaf Alphen aan den Rijn niet minder dan 4 uur rijden hoor: Arnhem 2,5 uur en Alphen-Arnhem is, zonder files 1,5 uur rijden zonder gejakker).

Geldt nog steeds: wie wil er bij ons Nordic Walklessen komen geven en neemt cursisten mee? Het moet (en zal) voor alle partijen voordelen opleveren.

Groet!
Jeroen (www.wildewiese.nl)
Naar boven
Akkie
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 20:05    Onderwerp: Nord Walken in het Hoog Sauerland Reageer met quote

Even een mededeling van Akkie.

Ik heb vandaag foto's op het forum gezet van onze wandelingen in en om Wilde Wiese. Dit tijdens een verblijf in hotel Panoramablick.
Door mijn haast en het aandacht besteden aan de kleinkinderen zitten er een paar tikfouten in.
Voor de liefhebbers dus: Akkie's wandelingen in het Hoog Sauerland op de fotopagina.

Een dag niet gelopen is een dag niet afgevallen
Akkie
Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jul 09, 2007 20:21    Onderwerp: Re: Nord Walken in het Hoog Sauerland Reageer met quote

Akkie schreef:
Even een mededeling van Akkie.

Ik heb vandaag foto's op het forum gezet van onze wandelingen in en om Wilde Wiese. Dit tijdens een verblijf in hotel Panoramablick.
Door mijn haast en het aandacht besteden aan de kleinkinderen zitten er een paar tikfouten in.
Voor de liefhebbers dus: Akkie's wandelingen in het Hoog Sauerland op de fotopagina.

Een dag niet gelopen is een dag niet afgevallen
Akkie

Mooie foto`s!
Prachtig gebied, krijg de kriebels om er ook eens heen te gaan Very Happy
Naar boven
Jeroen62
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2007 18:23    Onderwerp: Hotel Panoramablick Wildewiese in Hoog Sauerland Reageer met quote

We zullen je met alle egards binnenhalen Ves!

Groet,
Jeroen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Duitsland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?