Auteur |
Bericht |
sportingmotion Nordic Walking Instructeur

|
Geplaatst: Zo Feb 17, 2008 17:01 Onderwerp: Eerste Leidse Nordic Walking/Fiets Duatlon! |
|
|
Op zondag 6 april a.s. organiseert Sportingmotion voor het eerst in Leiden e.o. een Nordic Walking/Fiets Duatlon. We starten met een Nordic Walking tocht van 8 km. door de mooie natuur van Oegstgeest. U zult merken dat u tijdens deze tocht op plekjes in Oegstgeest komt waarvan het bestaan u onbekend was. Na de wandeltocht zullen wij gezamenlijk lunchen. We sluiten de duatlon af met een fietstocht van 25 km.
Op de fietstocht komen we langs oude buitenplaatsen van 17e-eeuwse adellijke families en rijke kooplieden maar, ook langs de 'Atlantikwall'. Fietsend richting zee, langs Maaldrift en Rijksdorp, komen we bij de Wassenaarse Slag. Vanaf hier fietsen we naar Katwijk, Rijnsburg en vervolgens weer richting Leiden. Een mooie fietstocht door duinen en langs bollenvelden, tuinbouwgebied en boswachterij.
Kosten
Deelname incl. lunch en tussendoortje kost € 12,50 p.p.
Vertrekpunt
We vertrekken om 10.00 uur vanaf het Theehuis in de Leidse Hout te Leiden.
Meedoen met de Leidse Nordic Walking/Fiets Duatlon?
Geef je dan op via manon@sportingmotion.nl of 071.5214153. _________________ Al ruim drie jaar actief in Nordic Walking! |
|
Naar boven |
|
 |
Sofie Fanatiek Nordic Walker

|
Geplaatst: Ma Feb 18, 2008 17:06 Onderwerp: |
|
|
Heel erg leuk een duathlon.
Heb zelf in november ook aan een meegedaan.
Een echte aanrader.
Jammer dat deze samenvalt met de duinentocht.
Volgend jaar misschien of als jullie hem eerder op herhaling doen. _________________ Elk seizoen heeft zijn charmes! |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Feb 18, 2008 18:59 Onderwerp: |
|
|
Leuk om te horen dat je het al een keer hebt gedaan en leuk hebt gevonden! Dit evenement zal zeker herhaald worden. Jij heel veel plezier met de duinentocht! Laten we hopen op mooie weer! _________________ Al ruim drie jaar actief in Nordic Walking! |
|
Naar boven |
|
 |
Sofie Fanatiek Nordic Walker

|
Geplaatst: Ma Feb 18, 2008 19:36 Onderwerp: |
|
|
De andere die ik gedaan heb bestond uit drie onderdelen nordiccen fietsen nordiccen (8, 35 en 5 km).
Ik lees met belangstelling de berichten want Leiden is wel een tikkeltje dichterbij dan het hoge noorden!  _________________ Elk seizoen heeft zijn charmes! |
|
Naar boven |
|
 |
Annette Bezeten Nordic Walker

|
Geplaatst: Ma Feb 18, 2008 20:28 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me wel leuk en gezellig. Ik begrijp dat dit voornamelijk een sportief en sociaal karakter heeft. De andere duathlon was meer een wedstrijd, ieder voor zich, tenminste, dat had ik begrepen.
Het lijkt me wel leuk, ik ga eens kijken of ik kan, maar ben bang dat mijn eega dan zijn verjaardag viert!
Groet,
Annette _________________ .....oooO.............
.....(....).....Oooo...
......\..(......(....)...
.......\_)......)../....
................(_/..... |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Feb 19, 2008 9:28 Onderwerp: |
|
|
Het uitgangspunt is inderdaad sportiviteit en gezelligheid; groepsgevoel is bij ons heel belangrijk! Samen uit samen thuis! Alvast een fijne verjaardag gewenst voor jou en je man! _________________ Al ruim drie jaar actief in Nordic Walking! |
|
Naar boven |
|
 |
|