Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Maastricht mooiste zondag 8 juni
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Limburg

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 11:47    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een week te gaan Very Happy Ik heb er zin aan
Wie gaat er van het forum mee eigenlijk?
Is Zeeland weer van de partij?
Ik ga hem trouwens gewoon lopen en niet nordiccen Very Happy
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf ga ik niet mee, moet naar de baas.
Ik wens je en iedereen die gaat heel veel; plezier!

Groetjes,

Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 21:51    Onderwerp: Reageer met quote

Frans VH schreef:
Zelf ga ik niet mee, moet naar de baas.
Ik wens je en iedereen die gaat heel veel; plezier!

Groetjes,

Frans

Dank je wel Frans en jij werk ze Very Happy
Naar boven
Elly J.
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 22:03    Onderwerp: Reageer met quote

Avond ,

Als het goed is ???? , zie ik hier staan op onze communitie dat er 6 mensen uit Zeeland gaan lopen , maar ...............je weet het nooit , misschien nog wel een zevende persoon ............mijn eigen v-echtgenoot .

Je hebt wel gelijk , het is er prachtig , ben zelf geen mens voor herhaling , maar daar is in Maastricht geen sprake van , elke keer een ander fascinerend parcours , met leuke happenings .
Ben van plan er nu wat langer over te doen , gewoon genieten ( op zijn Limburgs zal ik maar zeggen ) , we willen met de groep nog wel eens wat stevig doorlopen , nu heb ik al even niet echt grote afstanden gelopen dus is het voornemen wat rustiger aan te doen , een heerlijk gevoel , Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool

Wie weet tot 8 juni !!

Zeeuwse groetjes , Elly.
Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk Elly,
Ik wens jullie veel plezier
Naar boven
Sofie
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2008 9:44    Onderwerp: Reageer met quote

Een volgende keer misschien.
Ook ik houd niet van herhalingen.
Heb er wel een paar gedaan.
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

en???? Hoe wassie? Vertel vertel! Ik hoop dat ie mooi was, en dat iedereen genoten heeft! Ik moest dit weekend naar de baas, maar de komende 2 weken ben IK vrij Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Gr. Frans
Naar boven
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 21:41    Onderwerp: hoe was ie?? mooi!!!! Reageer met quote

net thuis van een volle dag genieten.
helemaal niet erg om er om 5 uur voor uit je bed te komen.
om 6 uur in de auto, op naar Maastricht, de boudewijn autostrada was helemaal voor ons alleen en dat schiet lekker op.
snel het kasteel hoogenweert gevonden en om even 8 uur al op pad langs de maas.
om 9 uur de eerste nautische ervaring op de maas, met z`n zessen in een plastic badkuip de plas over gebracht door de schouts, de zesde die in stapte woog ruim 100 kilo, dus ons bootje lag lekker diep in `t water.
na weer aan vaste wal te zijn gekomen verderlangs de maas om het pontje te zoeken dat ons naar de overkant van de maas zou brengen en dus nog enkele honderden meters verder lopen met de handjes de lucht in, leek wel de polonaise maar dat kwam door die brandnetels die zo hoog stonden, en dan wil je wel zwaaien naar iedereen die het ook maar zien wou.
Maar daar waren ze dan die grote zwarte koeien die heel verwonderd ons stonden aan te staren, en dan moest je daar langs zien te komen tussen de honderden koeienvlaaien door , even niet opletten gaf gegarandeerd de kans op een flinke uitglijder,maar galant als die beesten waren gaven die kolossen ons vrijbaan om de tocht te vervolgen.
even verderop daar was de pont, 30 personen konden er op, en binnen een paar minuten stonden we aan de overkant na nog een kilometertje langs de maas te hebben gelopen ging het het bos in en daar was ook de eerste grote verzorgings post, een groot kraam met allemaal lekkere dingen, koffie en vlaaien waarin je moest happen, je bent in Limburg of je bent er niet.
plotseling waren daar ook de heuvels die dit land zo aantrekkelijk maken, maar op de glibberige paadjes met losse keien en gladde traptreden moest de NW techniek stevig aangepast worden, hals und beinbruck noemen onze oosterburen zoiets maar daar zijn we allen heelhuids door gekomen.
verder ging de tocht weer langs de andere zijde van de heuvel naar beneden langs het maas kanaal ,door belgie, de brug over , en weer omhoog de volgende heuvels op in nederland met als slot de beklimming van de "col de st pierre" zoals men even daarvoor ons wees met een bord, en dat bleek een col van de eerste categorie.
Via het terrein van de Encie, de nederlandse cement fabriek , gingen we weer naar de maas voor het laatste pontje,en onder de tonen van een gezellig wals muziekje ging het over de maas naar `t kasteel hoogenweerd terug, de schipper liet zelfs de boot ook mee walsen, via de speciaal gecreeerde aanlegplaats werden we op de stoep van het kasteel afgeleverd.
dit was dan het einde van een prachtige tocht, net zo mooi als vorige keer, en toch heel anders, met als een bijzondere rode draad de zeven artistieke voorstellingen op bijzondere plaatsen.
mensen onthoud het goed Maastrichts mooiste altijd de mooiste, tot volgend jaar.
grt piet en de andere 5 zeeuwen die het limburgse vandaag hebben door wandeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 22:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ha die Piet,
Je hebt het mooi omschreven Very Happy
Het was weer geweldig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn over MM.
Die wilde paarden vond ik ook wel leuk onderweg.
Heb je nog veel foto`s gemaakt?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Limburg Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Weer voor Nordic Walking?