Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Nat,...nat... en winderig weekend!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Okt 06, 2008 21:17    Onderwerp: Nat,...nat... en winderig weekend! Reageer met quote

Het was weer eens een echt Nederlans, nat,...nat en winderig najaarsweekend. Crying or Very sad Evil or Very Mad

Je ziet het ook aan de foto's van zeebloesem, van de doorzetters in Zeeland, petje af voor alle deelnemers en dat het daar ook niet droog is gebleven.

Zelf heb ik 3 dagen rond en op het Circuit Park Zandvoort, gezworven.
Vrijdag en zaterdag vielen wel mee, wel erg koud en daarom hebben we op verschillende plaatsen rond de baan gelopen. Het viel mij tegen, wat voor een afstand het is om bij de verschillende bochten te kijken en wat foto's te maken, terwijl de rijders om de anderhalf á 2 minuten (+/- 3/4 of meer voor de div. "gewone" race klasse) weer langs kwamen.
Had spijt dat ik m'n stokken niet mee had genomen. Rolling Eyes

Zondag was het bar. Helemaal ingepakt op de tribune om zo de rijders toe te juichen. Maar de beste regenkleding heeft zijn zwakke punten, dus in de pauze maar even snel weer wat droogs aangedaan. Ook s'middags hielden we het niet droog.
Maar het was wel een erg spektakel, met al die slippartijen op de baan.
Jammer dat Nederland niet heeft gewonnen.

Vanmorgen bij het inpakken, scheen een heerlijk zonnetje. Daarom maar even over het strand gelopen met de hond, die vanaf oktober, heerlijk los mag rennen. Dancing
De zon kwam wel wat te laat, maar we hebben ons weekend er niet door laten verknallen. Laughing

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn dat je al met al toch een goed weekend hebt gehad, Quib!

zondag was het hier in het noorden ook bar en boos!
Toch ruim 2 uur gelopen, zónder stokken en mét regenpak, en eigenlijk was het heerlijk Laughing

Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf heb ik ook gelopen, en vandaag even verteld op mn werk hoe leuk t was. Ze vonden t maar raar dan ik ging lopen, dat merkte je. Maar goed, op een bepaalde manier geeft t een goed gevoel.

Groeten,
Frans
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag is t ook weer weekend, mooi weer, veel tochten, en ik moet werken. Sad Crying or Very sad
Dan van de week of morgenochtend even een ommetje in de buurt.
Jammer dat t zo stil is op t forum, Is iedereen aan t nordiccen, of nordict niemand meer?

Gr. Frans
Naar boven
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 18:13    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad stilletjes op het forum, maar Frans er wordt nog wel gelopen hoor...ten minste wel door mij.
Vandaag echter niet...gisteren naar Hobbydoe in Assen geweest...en had geen energie vandaag ondanks het mooie en zonnige weer.

Dinsdagmiddag was het heerlijk weer en dan ook zo'n 2 á 2 1/2 uur gelopen, eerst zonder stokken en later met.
Deze week was het hier in het noorden herfstvakantie...dat betekende geen NW-loopgroep op vrijdagmorgen.

Niet vergeten om vannacht de klok een uurtje terug te draaien...

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 19:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ja het was heerlijk weer vandaag. De komende dagen een stuk minder.
Helaas vandaag niet kunnen lopen/trainen met de club. Door wat heup en rug problemen, ben ik al blij, om gewoon even rustig te lopen of zitten.
Crying or Very sad Confused

Hoop dat Annette en haar man, beter weer hebben in Zuid-Afrika!
Zij heeft volgens mij d'r poles niet meegenomen, maar die heb je ook niet nodig op safari. Wink Laughing Ik wens hen nog veel plezier en een fijne vakantie toe. Dancing

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?