Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

GLADHEID, pas op als je nog ergens naar toe moet.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2009 8:41    Onderwerp: GLADHEID, pas op als je nog ergens naar toe moet. Reageer met quote

Hallo allemaal,

Rolling Eyes Gisteren avond bogon het hiet al wat glad te worden, maar het rijden en lopen op de weg ging nog wel.
Maar vanmorgen rond 6 uur, toen ik Sam, onze Drenthsche Patrijs, ging uitlaten, werd ik al glijdend naar de overkant van de weg getrokken, Crying or Very sad BIJNA gevallen. Maar gelukkig ging het net goed. Embarassed
Gelijk maar de stoep en de staat met pekel gestrooid. Confused
( Het is trouwens wettelijk verplicht je stoep en stuk voor je huis, sneeuw en ijsvrij te houden. Je kunt aansprakelijk gesteld worden als er iemand zou vallen.)
We zouden eind van de ochtend naar Drenthe vertrekken, naar dat hebben we maar even wat uurtjes uitgesteld.

Exclamation Als iemand ook nog ergens naar toe moet, houd de verkeersinformatie in de gaten.
En bij het lopen, loopijzertjes en sokken om je schoenen, kunnen goed helpen. Idea

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2009 10:23    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,
Ik vraag me af hoe dat met de wettelijke verplichting zit bij een appartementen complex.
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2009 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Quib

Ja de hond uitlaten met ijzel wordt een heel bijzonder soort skieën......

In Drenthe is het nu niet glad. Maar ja je moet er nog wel zien te komen hé..... en het begint nu op te klaren, als de temperatuur weer onder nul gaat wordt het hier ook weer glad. Doe maar voorzichtig aan!

Heb je mijn PB'tjes ontvangen?

Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2009 11:12    Onderwerp: Reageer met quote

En de kou is ook nog niet uit de lucht. Ik heb zojuist even op een weersite gekeken, voor zondag voorspellen ze regen en dinsdag wordt een ijzig koude dag (in het noorden van het land).

Quib, voorzichtig aan en de weerberichten goed in de gaten houden.

Veel plezier in Drenthe...dit uitje zal je Drentse patrijs vast leuk vinden!

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jan 05, 2009 14:14    Onderwerp: Reageer met quote

We zijn weer heelhuids thuisgekomen.
Gisteren de gehele dag regen en vanmorgen vroeg, spiegelglad op het park. Maar we nemen 's-winters altijd een klein zakje pekel/zout mee, die we strooiden op het pad voor het chalet naar de auto. Maar om ong. 10 uur toen we vertrokken, was het op de wegen best te rijden. Op de A28, was de schade aan de middenberm nog te zien, waar naar verluid, een vrachtwagen op z'n kant doorheen was geschoven, matrix stond ook nog aan, maar we konden gewoon doorrijden.
Jammer dat zo'n weekend zo snel voorbij gaat. Had nog heel wat willen doen.

@ Jolijt, heb je PB-tjes ontvangen, maar kon vrijdag niet gelijk reageren. Maar we hebben je mooie huis kunnen vinden, zoals je weet. Helaas, Sam en jouw kat, konden we niet aan elkaar voorstellen, anders blijft van je inboedel niet veel over. Wink Laughing Laughing Komen wel een keer koffie/thee drinken
Passen de onderdelen voor de Exel stokken? De schroefjes voor de padhouders moet je maar bij Karwei of ander doehetzelver, passend kopen.

We zijn nog even bij de overburen, HunnebedMuzeum, geweest met de kleinkinderen, maar die waren nog te jong om er iets van te brgrijpen.
Hoop dat onze hiperactieve kleinzoon niet te veel schade daar heeft achtergelaten Wink Confused Laughing .
Ook het boomkroonpad laten zien (niet boven geweest) die kunnen ze deze zomer, bij mooi weer gaan beklimmen en bekijken, Embarassed evenals de plas bij het Nije Hemelriek. Laughing

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jan 05, 2009 19:17    Onderwerp: Reageer met quote

Hee Quib,

Leuk dat t zo leuk was, en dat de wegen best te berijden waren. Ik hoorde zelf van veel drukte op de weg enzo.
Ik hoop dat je t in de drentse zomer ook leuk hebt!

Hier in de vennep was t overal best glad. Vandaag tijdens mijn ommetje glibberde en gleed ik er soms op los.

Groeten,
Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?