Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Stokken verhuur?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in andere landen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
A L'ombre du fort
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2009 10:43    Onderwerp: Stokken verhuur? Reageer met quote

Hallo allemaal. Ik zit een beetje in 2 strijd, ik loop al een tijdje te dubben of wij bij onze B&B in Zuid Frankrijk de verhuur van poles gaan aanbieden.
Daarom vraag ik even naar jullie mening. Zouden jullie op vakantie van die gelegenheid gebruik maken om in de Pyreneën te gaan wandelen of nemen jullie altijd je eigen poles mee op vakantie?
Het is overigens een prachtig gebied voor deze vorm van sport maar alvorens een partij aan te schaffen zou ik jullie mening enorm op prijs stellen.

Groetjes Linda van;
activityholidayfrance.com

Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2009 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

Het hangt er een beetje van af hoe ik met vakantie ga. Ik ben gehecht aan mijn eigen poles dus als ik met de auto ga zal ik ze meenemen.

Maar als ik met de rugzak op pad ga (trein/vliegtuig/lopend) zou ik het erg prettig vinden om stokken te kunnen lenen/huren op mijn overnachtingsadres.

Tip : koop dan uitschuifbare poles, dan hoef je niet in alle maten stokken aan te schaffen!

Prachtig plekje hebben jullie daar trouwens zeg!
Van die foto krijg je wel zin om langs te komen....

Ik heb in de Pyreneeën gelopen (zonder stokken) en weet dat het een prachtig gebied is!

Succes met jullie B&B
Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2009 15:35    Onderwerp: Reageer met quote

Jolijt schreef:

Tip : koop dan uitschuifbare poles, dan hoef je niet in alle maten stokken aan te schaffen!

@ Linda
Tip 2, Wink
Inversteer in een goed merk. Wanneer je een verstelbare van Blokker, Kruidvat, Xenos, Welkoop of ander goedkoop bedijf (stokken) verhuurt, komen de echte nordicwalkers niet meer bij je terug. Crying or Very sad

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
A L'ombre du fort
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2009 16:12    Onderwerp: Reageer met quote

Tip 2, Wink
Inversteer in een goed merk. Wanneer je een verstelbare van Blokker, Kruidvat, Xenos, Welkoop of ander goedkoop bedijf (stokken) verhuurt, komen de echte nordicwalkers niet meer bij je terug. Crying or Very sad[/quote]

thnx voor de tip. ik kan een partij poles van KV+ overnemen voor een hele schappelijke prijs... deze zijn niet verstelbaar maar ik denk zelf gezien het gebied waar we zitten dat vaste wel wat meer stevigheid bieden.
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Feb 07, 2009 8:43    Onderwerp: Reageer met quote

Het Zwitserse merk KV+ heeft ook verstelbare, zie: http://www.kv2.ch/english.htm of
http://www.kv2.ch/francais.htm de types met de telescope.
Zag ook dan ze extra/andere punten, naast de zeer scherpe puntjes, bij leveren en grotere tellers voor in de sneeuw e.d.
Ik heb zelf geen ervaring met deze stokken, maar een echtpaar bij onze groep heeft ook deze stokken (de KV2) tijdens hun vakantie in de bergen gekocht.
Zij zijn er heel tevreden over.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in andere landen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?