Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Meerdaagse wandeltocht, evt.ook geschikt voor Nordic Walking

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Feb 21, 2009 17:43    Onderwerp: Meerdaagse wandeltocht, evt.ook geschikt voor Nordic Walking Reageer met quote

Doen jullie wel eens mee aan een meerdaagse wandeltocht (die eventueel ook geschikt is voor Nordic Walking)?
Logeren jullie dan in een hotel of reizen jullie dan heen en weer? Wie gaat er wel eens alleen meedoen aan meerdaagse tochten en dan alleen in een hotel?

Vorig jaar heb ik meegedaan aan de Vierdaagse in Vierhouten. Dat vond ik erg leuk en goed georganiseerd. In het boekje van de KNBLO heb ik wat zitten lezen, zo zijn er ook meerdaagse tochten o.a. in de Kempen en bij Valkenburg. Voor mij is dat volledig onbekend gebied, dit in tegenstelling tot de Veluwe.
Ik vond het vorig jaar niet erg om alleen te zijn...behalve dan het alleen ontbijten en dineren, maar ook daar heb ik mij goed doorheen geslagen...en zou zo weer in mijn eentje naar Vierhouten gaan.

Groetjes, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Feb 21, 2009 20:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Susan,

Zoals bekend heb ik ook meegedaan aan de vierdaagse van Vierhouten. Ik heb daar verbleven in Hotel de Foreeesten, en dat is mij erg goed bevallen. De omgeving is mooi.
Ik kijk altijd naar hoe ver een meerdaags evenement is gelegen van mijn woonplaats.
Zelf vond ik de Egmondwandelmarathon/2daagse goed te berijden vanuit Nieuw-Vennep. Hier heb ik 5 keer aan meegedaaan. 2 maal 1 dag en 3 maal 2 dagen.

De 2daagse in Zuidlaren is ook een van mijn favorieten. Hier verblijf ik altijd in een hotel in Zuidlaren.
Het is vwb de sfeer niet met vierhouten te vergelijken. Het event is leuk, alleen in het hotel (tulip inn) is het best rustig en stil. Dit event loop ik met een loopmaatje die ik vandaaruit ken.
Het deelnemersaantal ligt ook lager met dat van 4houten. De natuur is mooi.

Voor dit jaar wil ik meedoen aan de 4daagse van t gooi en de Apeldoornse 4daagse. Hier wil ik verblijven alleen weet ik nog niet waar en hoe.

Ik ben benieuwd wat de anderen zeggen.

Groetjes,

Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sofie
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Feb 22, 2009 20:49    Onderwerp: Reageer met quote

Het lijkt mij wel leuk om te doen maar ik kan niet zoveel dagen vrij nemen en in het weekend kan ik niet beide dagen lopen omdat ik ook nog de normale klussen moet doen zoals boodschappen doen en zo dus loop ik meestal op zondag.
Bijna alle wandeltochten die georganiseerd worden door de KNBLO daar kan je wandelen en nordiccen mits strikt vermeld. die informatie kan je vinden op hun site en tot nu toe heb ik aan alle wandelingen mee kunnen doen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?