Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Wandelcoaching met Nordic Walking

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Sabinabrammer
Nordic Walking Instructeur
Nordic Walking Instructeur

BerichtGeplaatst: Wo Jun 10, 2009 22:27    Onderwerp: Wandelcoaching met Nordic Walking Reageer met quote

Hallo Nordic Walkingliefhebber,

Al enige jaren heb ik een wandelschool en geef ik daarnaast persoonlijke coaching en ontwikkeltrainingen aan bedrijven. Ik merkte dat ik in de beweeglessen veel methodieken ging gebruiken uit de bedrijfstrainingen. Dat ging zo natuurlijk en bleek steeds weer zo effectief, dat ik ook werkvormen uit de beweeglessen ging integreren in bedrijfstrainingen. Iets wat ook zeer gewaardeerd wordt. Op deze manier heb ik ook een methodiek voor wandelcoaching ontwikkeld, zowel voor teambuilding als voor dieptecoaching. http://www.brammersports.nl/wandelcoaching.php

Wandelcoaching is uiteraard niet iets nieuws. Wel geven de verschillende coaches er weer een andere invulling aan. De diversiteit is zeer groot. Ik ben erg geďnteresseerd in de verschillende manieren en ervaringen.

Wie heeft ervaring met wandelcoaching? Wat sprak jou aan? Wat niet? Heeft het je iets opgeleverd?

Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jun 05, 2010 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Sabina,
Wandelcoaching...al ruim twee jaar loop ik regelmatig samen met mijn coach door het bos te struinen. Het ene moment loop je naast elkaar, dan achter elkaar, het kiezen van de "beste" weg om een grote waterplas te omzeien...heel bijzonder!!
Dit is zó anders dan tegenover elkaar zitten in een kamer...
Lopen, stilstaan, genieten van de natuur, je even focussen op het zingen van een vogel, kijken naar iets moois wat de natuur biedt, schrijven met een stok in de aarde, het weggooien van stokken om te voelen, het voelen van een boom schors...glad of ruw, het staan op een omgezaagde boomstronk...

Meer weten, stuur mij gerust een berichtje met je vragen in het postvakje.

Groetjes, Susan

NB. Voor alle duidelijkheid, ik volg geen wandelcoaching bij Sabina maar bij iemand anders.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?