Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Nordic Walking in Luxemburg

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
fhgoeree
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2010 21:49    Onderwerp: Nordic Walking in Luxemburg Reageer met quote

Gedurende de maand juni hebben mijn vrouw en ik gekampeerd bij de stad Luxemburg en als verwoed Nordic Walkers een groot aantal routes in Luxemburg gelopen (ca. 15 van 8 tot 14 km lang), die we nu ook beschikbaar hebben als gps tracks. Voor alle routes kun je ook kaarten kopen, waarop de routes zijn ingetekend. Bovendien zijn de routes bebord. Helaas ontbreekt er nog wel eens een bordje. Mocht iemand belangstelling hebben voor de gps gegevens, dan stellen we deze gaarne beschikbaar. Eventueel kan ik ze ook uploaden naar de site van dit forum.
Mocht er belangstelling zijn dan hoor ik het graag. Er zijn prachtige routes bij met soms behoorlijk hoogteverschillen, hetgeen betekent, dat sommige nogal pittig zijn en andere wat gemakkelijker.

Freek Goeree
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2010 11:52    Onderwerp: Reageer met quote

Zover ik weet zitten kennissen, ergens bij/in Saarburg. Vlakbij Luxemburg toch?
Zij hebben altijd de Garmin mee en volgen ook dit Forum op hun laptop, het zijn ook echte wandelfreaks.
Als het mogelijk is om deze GPS routes op deze Nordicwalkingforum site te plaatsen, zullen zij dat waarschijnlijk zeer op prijs stellen.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
fhgoeree
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2010 18:38    Onderwerp: Nordic Walking in Luxemburg Reageer met quote

Nu is mijn vraag: Hoe plaats ik de routes op het forum? Ik ben wat nieuw op dit forum. Is er een speciale plaats op de site, waar je iets kunt uploaden of moet het op een andere manier? Misschien kan de beheerder of de moderator enige duidelijkheid verschaffen?

Freek Goeree
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

Kan je niet gewoon de link in een berichtje plaatsen?

groetjes
Jolijt
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?