Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Wintertijd 2011, wordt het een koude witte, of een gure.....
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik mijn forum account op ga zeggen als dit mogelijk is.
Kom hier te weinig en heb niet zoveel met NW
Wandel nog wel veel.
Afijn als ik er niet meer ben verwonder je dus niet.
Vind het wel zo netjes om het even te melden
Allemaal de groetjes en het beste en vele wandel/nw kilometers
groet Ves Very Happy
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

hai allemaal,

Susan, ik heb je vraag gelezen en van een slim antwoord voorzien. Je moet echt eens naar de bollenvelden gaan!

Ves, jammer als je op zou zeggen, maar aan de andere kant snap ik het wel. Wellicht dat een van de modderetters je account kan wissen.
Jiij ook succes en veel veilige KMs!

Groetjes,

Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Frans....ik hoop dat het een typefoutje was...moddereters, dat vind ik nog wel kunnen....maar Annette en Quib zijn toch echt geen modderetters.. Embarassed Embarassed

Ik zal jouw slimme antwoord even gaan lezen.

Groetjes, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 20:54    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Susan,

Embarassed Uiteraard zijn Quib en Annette geen (modder)Etters, dat was een tikvoudje. Zonder hen zou t forum verworden tot een poel des rommels.

80 eurootjes is wel wat duur, maar wellicht dat je via de vvv wat kan regelen? Het is daar zo mooi!

Groetjes,

Frans
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat Ves helaas niet meer met ons mee wil babbelen.
Wij (moddereters) Wink kunnen geen deelnemers verwijderen, maar ik heb haar al een PB gestuurd.

Als plaatsers door (Beheerder) Raymond worden verwijderd door misdragingen e.d dan worden ook zijn berichten verwijderd en dan zullen ook de onderwerpen wel heel erg aangetast worden en niet leuk/interessant meer zijn.
Dat gebeurt nu niet.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 8:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ha, Ha, moddereter is ook leuk, laatst gedaan hoor in Costa Rica..... Bij een flinke smal in de blubber brak mijn bergstok doormidden, maar had wel mooi mijn val gebroken! En ik onder de blubber...

Nee, ik kom hier ook niet meer zoveel, zit niet veel achter de PC meer, beter voor me.

Ook de stokken zijn met vevroegd pensioen gegaan. Maar ik wandel nog wel. Laatst een nachtje Vierhouten gedaan, leuke aanbieding van de Foreesten: Een kamer voor 2 personen, inclusief, 3 gangendimner, ontbijt en lunch EN drankjes voor 100 euro, echt een aanrader, actie duurt nog tot eind maart en misschien wordt ie verlengd.

We hebben er een prachtige wandeling gemaakt over de Elspeterheide, 18 kilometer en vrijwel helemaal asfaltvrij......

En nu gauw naar het werk, doei!

Groet, Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 11:29    Onderwerp: Reageer met quote

Annette, gezellig om zo als een blubbereter in je hotel aan te komen... Embarassed Rolling Eyes maar een douche en schone kleren doet wonderen...

Wat jammer om te lezen dat steeds meer leden het Nordic Walking aan de wilgen hangen....blijven Quib en ik nu over als schrijvers én fanatieke Nordic Walkers over op dit forum?

Sad Rolling Eyes

Groetjes, Susan

NB. Frans, ik kon bij de hotelkamers geen prijs vinden voor 1-persoonsgebruik. De prijs van 80 eurootjes is op basis van 2 personen.
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 17:27    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi allen,

Inderdaad erg jammer dat t forum langzaam leegloopt.
Annette, gelukkig was er behalve je stok verder nioks gebroken. Was het daar verder mooi? Jammer dat ook jij steeds minder komt hier.

Leuk, de Foreesten! Klinkt goed die aanbieding. tis wel iets om in gedachten te houden vind ik.

Susan, wellicht dat een 1pk goedkoper is. In de omgeving zijn vast wel goedkopere alternatieven. Maar t is wel een hele belevenis die bollenvelden.

Groetjes,

Frans
Naar boven
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag viel het vernieuwde Wandelsportmagazine bij mij op de mat....wandelen, wandelen, wandelen, wandelen....wat vinden jullie van de aandacht voor Nordic Walking in dit blad. Ik vind het zelf minimaal...en dat vind ik heel erg jammer!!!
Ik zie foto's van Nordic Walkers, maar het artikel gaat niet over Nordic Walking.

Groetjes, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi allen,

ook bij mij viel t wandelsportmagazine in de brievenbus. Het viel mij ook op dat er behalve de plaatjes geen NWinfo instond.
In de ''te voet'' zijn altijd nog wel een paar NWpaginas te vinden.

De KNBLO is juist de organisatie die opkomt voor de NWers. Dus aldus.

Groetjes,

Frans
Naar boven
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 21:35    Onderwerp: logeren bij een evenement Reageer met quote

Susan,
De aller goedkoopste manier van logeren voor b.v. een tocht te lopen is lid worden van vrienden op de fiets voor 8 euro per jaar.
je kan dan 1 nacht boeken voor 19 euro bij particulieren met ontbijt.
er zijn vele honderden adressen door heel nederland en ook een hele boel in duitsland belgie en frankrijk.
tijdens de nw 4 daagse heb ik ook van zo`n adres gebruik gemaakt in nunspeet, dus was ik 4 tientjes twee nachten onder de pannen.
ik zag 1 adres in lisse en 7 in leiden 10 in hillegom enz enz.
kijk maar eens op de site van vrienden op de fiets.
dit is niet alleen voor fietsers maar ook voor wandelaars.
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Feb 29, 2012 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Piet,

Das wel een goed idee als je geen vermogen kwijt wil zijn voor een korte vakantie.
Vooral als je net als ik vaak alleen reist betaal je een vermogen aan eenpersoonskamertoeslagen terwijl de kwaliteit niet altijd evenredig toeneemt.

Vandaag ben ik weer een mooie avondwandeling wezen maken. Gewoon in t durrep, maar t was weer lekker.
ook heb ik vandaag en klein stukje gefietst.
Hebben jullie nog sportieve plannen?

Groetjes,

Frans
Naar boven
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Feb 29, 2012 22:41    Onderwerp: nog er op uit geweest? Reageer met quote

Ja zeker, deze middag nog een stuk genordict met o.a. Guus en wim(nw4d) door de omgeving van Nisse.
een rondje van 10 km lekker op tempo, iets meer dan 7 kwartier dus niet stil gestaan.
Wim is dan de road captian en die had alle voorhanden zijnde stukjes onverhard in de route verwerkt, en dat is lekker want het asphalt aanstampen hoeft niet.
Ik heb voor m`n eigen wel bedacht dat ik dat veel meer moet doen, en heb voor morgen even een rondje van 11km uit gedacht, moet ik misschien gewoon eens elke dag doen, want deze winter is de snelheid wel een beetje gezakt.
Op de club site heb ik al de planning gemaakt voor de komende twee maanden voor de zaterdagen en de eventuele zondag ronden.
dat word dus stevig aanpakken, maar dat doe ik het liefst niet alleen dus moet ik m`n vaste wandelmaat nog even overhalen om met me mee te gaan. Er bestaat wel een kans dat ik ook naar de rode kruis bloesemtocht in de betuwe ga, de vrouw heeft een computer vriendinnetje in Elst zitten, die kan ik dan gelijk daar effe droppen, gaat het door dan laat ik het wel weten, de dag er op wil ik echter ook naar Brasschaat in belgie voor minimaal 25 km, we gaan zien of het allemaal gaat lukken , maar plannen genoeg dus.
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Weer voor Nordic Walking?