Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Leekstermeerwandeltocht 2012

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Groningen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2012 19:18    Onderwerp: Leekstermeerwandeltocht 2012 Reageer met quote

Vandaag heb ik meegedaan aan de Leekstermeerwandeltocht, afstand 25 km. De startlocatie was Nienoord in Leek. Eerst een stukje door het park...en op welke weggetjes en fietspaden we vervolgens hebben gelopen, geen idee. De tocht voerde door dorpjes als Foxwolde, Roderwolde, Lettelbert...en natuurlijk was er een rustpost bij het Leekstermeer.
Voor wie bekend is in deze omgeving en de A7 kent richting Groningen...wij hebben aan de rechterkant van deze weg gelopen (de afstand van 40 km ging ook aan de andere kant van de A7 bij dorpen als Oostwold, De Poffert, Den Horn en Enumatil).
Wij liepen dus aan de rechterkant door velden en moeras natuurgebied over fietspaden en landweggetjes. Vaak met de contouren, je kon het blauwe van het gebouw van de Gasunie zien, van Groningen op de achtergrond...Belastingdienst, Gasunie...en de "Olde Grieze" (Martinitoren).
Een mooie tocht langs heel veel plekjes (bijna alles) waar ik nog nooit geweest ben.
Onderweg hadden we af en toe een klein buitje, maar verder scheen de zon of was het wat bewolkt....ik ben in ieder geval wel in mijn gezicht wat zonverbrand.

Groetjes, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2012 21:17    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Susan,

Wat leuk om eens te lezen van een tocht uit Grunn. Ik hoor van plaatsjes waarvan ik nog nooit heb gehoord.
Ik wil ook nog wel eens in Groningen wandelen. Hiet is daar mooi!

Groetjes,

Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2012 10:20    Onderwerp: Reageer met quote

Frans, je kunt je nog opgeven voor de Billie Turf tocht, a.s. zaterdag in Zevenhuizen. Daar ben ik van plan om de 15 km te gaan lopen.

Eerlijk is eerlijk, geef mij maar het bos, de heide of het strand...over smaak valt niet te twisten...

Groetjes, Susan
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Groningen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?