Auteur |
Bericht |
p van eenennaam Bedreven Nordic Walker

Geregistreerd op: 3-4-2006 Berichten: 360 Woonplaats: `s heer arendskerke
|
Geplaatst: Ma Aug 20, 2012 21:21 Onderwerp: kastelentocht zandhoven |
|
|
een paar weken geleden heb ik mee gelopen in belgie in zandhoven om precies te zijn , met de kastelen tocht.
van die tocht is er een uitgebreid verslag te lezen op de site van aktivia belgie.
kijk eens hoe het er daar uit ziet en dan begrijp je wel dat ik het daar best naar m`n zin had.
adres:
marching.be en dan doorklikken op de wandelgazet(ga verder).
ga naar beneden op de pagina met verslagen en kies 2e of 3e pagina en daar vind je de kastelentocht van zandhoven, let op er zijn 2 kastelen tochten gelopen maar de eerste in de rij is de goede.
er staan ook een heleboel foto`s bij , waar onder een paar die ik precies het zelfde/ op de zelfde plaats heb genomen.
grt piet |
|
Naar boven |
|
 |
quib Bezeten Nordic Walker

Geregistreerd op: 9-11-2005 Berichten: 2597 Woonplaats: Prov. Utrecht
|
|
Naar boven |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Sep 06, 2012 15:09 Onderwerp: |
|
|
Gaan we binnenkort weer voor een Herfst-topic?
Naar boven |
|
 |
Annette Bezeten Nordic Walker

|
Geplaatst: Za Sep 08, 2012 11:27 Onderwerp: |
|
|
Herfst?? Ben je gek!!!! We geniten nog steeds van een mooie nazomer! _________________ .....oooO.............
.....(....).....Oooo...
......\..(......(....)...
.......\_)......)../....
................(_/..... |
|
Naar boven |
|
 |
Paddington Fanatiek Nordic Walker

|
Geplaatst: Za Sep 08, 2012 17:31 Onderwerp: |
|
|
Buiten zijn...boek lezen...genieten van deze nazomerse zonnestralen...
De menukaartjes voor de kerstbroodmaaltijd in het verzorgingshuis zijn allemaal klaar...maar eh, nu mijn eigen kerstkaarten nog...en daar heb ik met deze heerlijke weer nog geen zin in...
De pepernoten liggen al weer in de winkel...en banket (lekkerrr) en gevulde speculaas...máár de échte Friese pepernoten van Modderman die komen veel later...en dan pas koop ik ze...
Groetjes, Susan _________________ Paddington: "Please look after this bear. Thank you." |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Sep 22, 2012 12:42 Onderwerp: |
|
|
Deze mogen weer een lekker met de groep genordict in een flink tempo.
Heel wat stevige oefeningen hebben we gedaan onder leiding van de trainer Frank en natuurlijk een tochtje in dat zelfde tempo, maar we konden het gelukkig nog bij houden.
Op zaterdag 6 oktober begint weer het winterseizoen en die dag wordt er éénmalig gestart om 09:30 en eindigd om 10:30 met koffie en koek.
Dus als je zin hebt, kom gerust langs of beter nog breng je stokken mee en doe lekker een keertje met ons mee in het Panbos. We starten op een parkeerplaats in het Panbos (Bosch en Duin) aan de Josef Israelslaan (t.o. nr 7a).
Vanmiddag rond een uur of vijf, start eindelijk de herfst, dus dan gaan we hopelijk beginnen aan een neiuwe herfsttopic.
Fijn weekend allemaal en kijk ook even naar de KALENDER of er binnenkort nog leuke wandelingen zijn.
Naar boven |
|
 |
|