Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

De lente begint.....................

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 03, 2013 9:54    Onderwerp: De lente begint..................... Reageer met quote

Volgens de Meteorologische Seizoenen kalender is op
het Noordelijk halfrond, de Lente begonnen
van 1 maart t/m 31 mei. (De Astronomische van 21 maart t/m 20 juni)
Dus we beginnen vanaf nu maar dit vrolijke topic op dit FORUM,

De Lente begint........ Laughing Laughing Laughing

Veel plezier met jullie verhalen en belevenissen over
nordic walking, wandelen en andere dingen!

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2013 19:50    Onderwerp: oooohhhh lente, Reageer met quote

zonder het te weten de eerste lentetocht alweer gelopen, en daar om was het zeker zo druk, de lente is in het land, ruim 3600 wandelaars hadden voor de Trappistentocht gekozen, op sommige paden leek het wel of er een processie aan de gang was.
zag je vorige week enkel de echte doordouwers in het bos , nu liepen er weer hele familie`s mee, zelfs een vader met drie jonge kinderen die alle drie 1 pole bij zich hadden, eerst eens met 1 stok om te wennen en later kan dan de 2e veilig mee en komen ze u achteraan zei hij.
ook deze keer heb ik weer voor de 25 km gekozen, net mooi om nog wat aan je middag te hebben, maar dan moet je niet zoals deze keer het geval was , in een file terecht komen, en dan net voor het avond eten thuis komen.
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Sportifa
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 17:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ja gelukkig wordt het weer, weer beter Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 17:40    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren 6 km gelopen en vandaag 4,2 km....Nordic Walking...

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Mrt 21, 2013 7:49    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren is nu echt de lente begonnenn zeggen de deskundigen.
Het wordt de komende dagen weer erg koud vriesweer en kans op sneeuw. Hoe bedoelen ze....... LENTE ........ Rolling Eyes Mr. Green Liar

Ook gisterochtend weer met UtrechtNordicWalking Groep mee getraind. Het tempo was wat lager dan de zaterdagse groep, maar de oefeningen wel zo pittig en de afstand van ongeveer 8 km.
Heb er dan ook flinke spier- en rugpijn aan over gehouden. Shhh Not talking
Volgende week is het nog één keer op de woensdag ochtend (10u), daarna is het op de woensdag avond, om 19:30 uur de gehele zomertijd.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Apr 03, 2013 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

Vanochtend weer een tochtje gelopen met enkele mensen van onze trainingsgroep van Utrecht nordic walking.
Het was lekker weer met een mooi zonnetje.
Helaas liepen we aan het einde verkeerd, doordat we zo aan het Embarassed "kwebbelen" Laughing waren. De sporters die we 2x passeerden, zullen wel gedacht hebben, "zielig voor die mensen, zijn zo jong al de weg kwijt." Razz Not talking
Zaterdag weer de nordic fit training, hopelijk weet de trainer de weg wel te vinden. Pray Laughing
Het wordt na het weekend weer warmer......
...eindelijk.....

Naar boven
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 19:09    Onderwerp: ha eindelijk begint ie Reageer met quote

maar ik heb er wel een beetje tweeslachtig gevoel bij, ik heb er voorlopig geen moer aan, ik lig met GRIEP in m`n bed.
stuur alle heilzame raad gevingen maar naar hier.
voorlopig zal ik me maar bezig houden met de binnen boel, en twee maal daags twee kniebuigingen om een beetje in conditie te blijven, meer is onverantwoord.
ik lijk wel lazarus zonder de drank aangeraakt te hebben, (haal ik later wel weer in)
Nu krijg ik zo juist nog een mail van de postcodeloterij dat ik een prijs heb gewonnen, DE IJSPRIJS ,als of we nog niet genoeg ellende over onze kop hebben gekregen.
Oh ja ik heb ook nog een prijs te goed van de lotto, als ik m`n banknr en pincode doorgeef storten ze 1 miljoen op m`n rekening, ik mocht het niet verder vertellen dus loop ik wel risico om dat nu aan jullie allemaal te vertellen, maar ik ga er vanuit dat jullie je mond wel houden, en dat het onder ons blijft en mocht het miljoen toch aan komen , ik blijf gewoon nordiccen, maar dan wil ik wel een diamantje op elke stok...
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

Nou Piet, je bent niet de enige....ook ik ben snip- en snotverkouden...

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

Sterkte beiden met het virus. Hou het maar lekker bij jullie. Razz Laughing
De kinderen en kleinkinderen op school hebben het allemaal gehad. De schoolklassen waren enkele weken geleden bijna gehalveerd door de griep. Rolling Eyes
Gelukkig zijn wij (ff afkloppen) er tot nu toe van bespaard gebleven.
We kunnen het eigenlijk ook niet gebruiken, met die drukte van de voorbereidingen voor het kroningsfeest en koninginnedag. Misschien dat het koninklijk paar hier ook nog even langs komt, maar dat horen we pas over een poosje. De tour staat gepland voor eind mei en juni.

Nee, gewonnen hebben wij helaas nooit iets. Hopelijk komt dat ooit nog wel eens. Wink Laughing En PINcode doorgeven is natuurlijk ook (NIET) erg slim. Shocked Laughing Laughing (Het was maar een grapje van Piet hoor!)
Wij sturen wel een kaartje, als we ooit iets winnen, uit een lekker warm land met de uitnodiging om te komen nordic walken, gratis natuurlijk. Laughing Shhh Dancing

Wij lopen zo'n 2, 3 of 4 keer per week een flink stuk met de stokken en/of met de honden, dus bewegen we redelijk, mag je wel zeggen.
Maar om net als jaren geleden, op verschillende plaatsen in Nederland te walken, daar heeft de huidige regering een stokje voor gestoken, door alles zwaarder te belasten en minder leefruimte over te laten Twisted Evil Confused Crying or Very sad

Allemaal sterkte en jullie hebben, nu je binnen moet blijven, wel meer tijd om wat te schrijven op het forum.
Hopelijk is het bij Raymond in Spanje ook weer helemaal droog en kan hij weer genieten van het mooie en meestal warme land.

Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Apr 14, 2013 15:49    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag een mooie dag, ruim ong. 20 graden met een waterig zonnetje, ruim 2 uur gelopen in het bos van Austerlitz. Heel druk op de parkeerplaatsen, maar in het bos was het vrij rustig. Idereen zat denk ik op het terras bij de piramide. Rolling Eyes

Lopen er nog forumers/lezers mee, zaterdag de 20e in Geldermalsen met de RodeKruisBloesemtocht? Er staan nu veel bomen in de knop, hopelijk is het zaterdag één zee van bloesem lang de tocht.

Fijne zondag nog,

Naar boven
Polar
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Apr 23, 2013 13:32    Onderwerp: Reageer met quote

Het is echt heerlijk wandelen met het weer van de afgelopen dagen!
Ik moet wel toegeven dat ik een beetje een mooi-weer wandelaar ben Wink Want ik wandel nu een stuk vaker dan een paar weken geleden.

Toch neem ik binnenkort wat meer de auto. Want nu ik sinds afgelopen week de sleutels van m´n tweedehands suzuki swift zoals deze heb, ben ik van plan de stokken ook wat vaker achter in de auto te gooien voor een wandelroute in Groningen, Friesland of Drenthe Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?