Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

De mooiste wandelingen van Nederland (Capitool)

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking boeken en DVD's

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Hedda
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 23, 2006 22:04    Onderwerp: De mooiste wandelingen van Nederland (Capitool) Reageer met quote

Oké, het is geen specifieke Nordic Walking gids, maar waarom niet gebruiken als het zoveel moois biedt!!! "De mooiste wandelingen van Nederland"(ISBN90 410 1886 7) is een rijk geillustreerde wandelgids die wordt geleverd in een doos met daarin ook 60 wandelingen op losse kaarten. In de gids lees je vooraf over de flora, fauna, geschiedenis en bezienswaardigheden van de wandeling. De stevige, geplastificeerde kaarten geven een heldere, doorgaans foutloze routebeschrijving met vermelding van landschapsoorten, horeca, wel/niet honden en lengte van de wandeling. Ik heb ondertussen de wandelingen langs de Reeuwijkse Plassen, de Amsterdamse Waterleidingduinen, De Blauwe kamer-Grebbeberg en de Eilandspolder gemaakt en de wandelgids is mij uitstekend bevallen. Ik kom zo op paden die ik anders nooit zou vinden en weet bovendien iets af van de historie en natuur van het gebied waar ik door heen loop. Het enige minpuntje is zoals bij iedere Nordic Walk die je vanaf een kaart doet ... kaart en stokken gaan niet goed samen in één hand. Mijn man loopt `gewoon`(dus zonder stokken) en heeft dus vanzelfsprekend ook de kaart. Als je het kaart/stokprobleem weet op te lossen, houd je aan deze wandelgids echt een stel hele leuke wandelingen over!

PS. Moet je nog overtuigd worden? In mijn fotoalbum heb ik van de meeste wandelingen foto's ge-upload.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking boeken en DVD's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?