Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Lessen voor een beginneling omgeving Nijmegen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Gelderland

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:
21-04-2018:
26e ...

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Alles in de hand, ...
Alles in de hand, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
germaantje
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 17:13    Onderwerp: Lessen voor een beginneling omgeving Nijmegen Reageer met quote

Hoi geoefende Nordic Walkers in Nijmegen eo. Ik wil dolgraag beginnen met deze sport maar weet niet hoe te starten... zijn er hier ook trainers in de buurt? Ik woon net over de grens bij Nijmegen/Groesbeek..Verder zit ik met onregelmatige werktijden en kan niet altijd om dezelfde tijd trainen. Wie helpt me letterlijk op weg?

Groetjes Ilma
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 20:28    Onderwerp: Re: Lessen voor een beginneling omgeving Nijmegen Reageer met quote

germaantje schreef:
Hoi geoefende Nordic Walkers in Nijmegen eo. Ik wil dolgraag beginnen met deze sport maar weet niet hoe te starten... zijn er hier ook trainers in de buurt? Ik woon net over de grens bij Nijmegen/Groesbeek..Verder zit ik met onregelmatige werktijden en kan niet altijd om dezelfde tijd trainen. Wie helpt me letterlijk op weg?

Hoi Germaantje.
Wij kunnen je misschien wel helpen. kijk eens op: http://nordicwalking.startpagina.nl/ bij Gelderland staan wel 5 NordicWalking scholen bij jou in de buurt. Laughing
of : http://nordicwalken.nl/index.php?page=3
of : http://www.nordicwalking.nl/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=3&id=33&Itemid=33
En misschien staat er hier op het Forum bij Gelderland wel iets tussen. Rolling Eyes

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
germaantje
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2006 9:24    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Quib, ik had ze ondertussen al gevonden en ik ga volgende week dinsdag al proeflopen in Nijmegen en de vervolglessen zijn ook al besproken Very Happy

Groetjes Ilma
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wicher
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2006 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

MIsschien een beetje laat, maar voor degene die nog een instructeur zoeken is dit misschien ook nog wel wat.
http://www.nordicwalkingnet.nl/public/show_vereniging.php?action=show_search

Zie het maar als een aanvulling op het berichtje van Quib
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Gelderland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?