Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Uitnodiging voor de Oertijdroute U1 op zaterdag 11 november.
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Activiteiten

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Deelname-registratie
(maak je keuze door er op te klikken en vervolgens nogmaals om te bevestigen)
 (6)

Gebruiker: Opgegeven op: Bevestigd:
CarlaDo Okt 26, 2006 13:06Do Okt 26, 2006 13:06
quibDo Okt 26, 2006 16:52Do Okt 26, 2006 16:52
WicherDo Okt 26, 2006 21:51Vr Okt 27, 2006 7:47
FransPZa Okt 28, 2006 20:06Zo Okt 29, 2006 22:19
McMelloWZo Okt 29, 2006 17:40Zo Okt 29, 2006 17:41
AnnetteZa Nov 04, 2006 10:31Za Nov 04, 2006 10:31
Auteur Bericht
Wicher
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Wat een storm he, gisteravond en vannacht. Crying or Very sad
Voor het ergste waren we thuis.
Maat toen even nog de hond uitlaten, tot op het vel nat. Crying or Very sad Shame on you

Dat is zeker niet leuk. Maar gelukkig heb je de foto's nog Laughing
De foto's zijn mooi geworden. onze complimenten Dancing
Carla
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 13:30    Onderwerp: Reageer met quote

De foto's zijn echt super, ik heb ze voorlopig als screensaver ingesteld Smile

Els heeft het ook ontzettend naar haar zin gehad gisteren. Ze heeft op het moment een probleempje met haar e-mail waardoor ze zich niet op het forum kan registreren, maar ik moet jullie de hartelijke groeten van haar doen. Ze heeft ook een kort verslagje over de wandeling op haar weblog geschreven: http://hangouderen.web-log.nl/hangouderen/2006/11/oertijdwandelin.html

En ja, ik heb jullie gillen gehoord Laughing Bedoel je zondag 21 januari, Annette? En is dat voor de anderen ook een datum die een beetje uitkomt?

Groetjes,
Carla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
FransP
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

quib schreef:
Laughing Laughing Laughing Die binden we ook aan een spijl van het hek! Shame on you Dancing

Je hebt nog niet je Magellan 210 laten zien. Crying or Very sad Crying or Very sad Misschien de volgende tocht.
Wat doet deze 210 onder dicht bladerdek? Zit te dubben over de 210 of 600. er zit wel iets prijsverschil in, en in welke kleur geeft de 600 de route weer in een bosgebied? FF wachten wat Sint, Kerst en verjaardag te bieden hebben. Wink

Wil je ook alle foto's hebben?? Zitten nog een paar leuke van jou bij. Speak to the hand

Ik weet niet hoe hij werkt onder een nat bladerdak, domweg omdat ik dat nog niet geprobeert heb.
De 600 ken ik niet, dus weet geen verschillen of kleuren.
De 210 voldoet mij waarvoor ik hem hebben wilde. Dat is het voornaamste.
Ik kijk de foto's wel in het fotoalbum hier.

Razz
marielle
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 16:48    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk hoor, ik heb net de foto's bekeken!

gr,
Marielle
Naar boven
Beheerder
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 17:43    Onderwerp: Reageer met quote

Annette schreef:
Volgende keer met zijn allen naar Boxtel??

Anette, mijn moeder riep meteen dat ze dan ook wil komen. Zij woont in Gestel, dus da's vlak om de hoek voor haar Smile

Raymond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 18:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind 21 januari een goede datum, maar kijk altijd even naar mijn chauffeur..............................

Please Quib, vraag je Mieke of je weg mag??

Groet, Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jacques
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 19:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Annette

Ja dat lijkt mij ook wel een goede generale voor Egmond,en ik ben zelf chauffeur en misschien dat Mariëlle en Annelies ook wel meekomen dan kunnen we mooi carpoolen.

Groetjes Jacques Wink
marielle
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

Jacques schreef:
Hallo Annette

Ja dat lijkt mij ook wel een goede generale voor Egmond,en ik ben zelf chauffeur en misschien dat Mariëlle en Annelies ook wel meekomen dan kunnen we mooi carpoolen.

Groetjes Jacques Wink

Ik hoor het wel wanneer de datum er defintief staat!

Groetjes allemaal,
Marielle
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

leuk dat t zo leuk was, en ik hoop dat er veel wandelingen voor jullie volgen! de fotos zagen er leuk uit. Weet alleen niet wie nou wie is..... Wink

Gr. Frans.
Naar boven
Lies
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Nov 12, 2006 20:58    Onderwerp: Reageer met quote

oooo ik heb en nog een spinning marathon te gaan,de data weet ik nog niet,maar dat het 6 uur fietsen is ,weet ik wel.
probeer de 21ste wel mee te nordiccen hoor. groeten annelies
Naar boven
McMelloW
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 13:10    Onderwerp: Reageer met quote

quib schreef:

Je hebt nog niet je Magellan 210 laten zien. Crying or Very sad Crying or Very sad Misschien de volgende tocht.
Wat doet deze 210 onder dicht bladerdek? Zit te dubben over de 210 of 600. er zit wel iets prijsverschil in, en in welke kleur geeft de 600 de route weer in een bosgebied?

Stom, stom, stom. Te vroeg algebeld. Om 09:15 regende hard en was de lucht grauw en dicht. Toen ik rond 10 uur weer naar buiten keek was het droog. Toen was het te laat om alsnog naar Baarn te rijden en mee te doen. Volgende keer beter. De foto's zien er geweldig uit. Het was zeker een mooie wandeling.

Wij hebben ook een Magellan 210. Werkt prima, nog geen probleren tegen gekomen met de ontvangst. Zowel hier in Nederland, als in Schotland, in de diverse bossen en onder bladerendaken. Ik draag de GPS bijna altijd in de jaszak of een zijvak op de broekspijp. Door de stof heen heb je toch altijd goede ontvangst.

2 minpuntjes. 1 ) Soms duurt opstarten wat lang. Als je de GPS aanzet duurt som 2-4 min voordat de GPS weet waar je bent. Daarna gaat alles goed. 2) Magellan is een wat eigenaardig merk waar weinig hobbisten extra speeltjes, kaarten en andere dingen voor gemaakt hebben. Dit is voor de Garmin handheld GPS veel meer.
Toch ben ik zeer tevreden over deze GPS en vond ik het een goede keus.

Stevig Stok Struinen,
dat zet 600 spieren aan het werk en je knapt er helemaal van op !
Naar boven
FransP
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

McMelloW schreef:
quib schreef:

Wat doet deze 210 onder dicht bladerdek? Zit te dubben over de 210 of 600. er zit wel iets prijsverschil in, en in welke kleur geeft de 600 de route weer in een bosgebied?

Stom, stom, stom. Te vroeg algebeld. Om 09:15 regende hard en was de lucht grauw en dicht. Toen ik rond 10 uur weer naar buiten keek was het droog. Toen was het te laat om alsnog naar Baarn te rijden en mee te doen. Volgende keer beter. De foto's zien er geweldig uit. Het was zeker een mooie wandeling.

Wij hebben ook een Magellan 210. Werkt prima, nog geen probleren tegen gekomen met de ontvangst. Zowel hier in Nederland, als in Schotland, in de diverse bossen en onder bladerendaken. Ik draag de GPS bijna altijd in de jaszak of een zijvak op de broekspijp. Door de stof heen heb je toch altijd goede ontvangst.

2 minpuntjes. 1 ) Soms duurt opstarten wat lang. Als je de GPS aanzet duurt som 2-4 min voordat de GPS weet waar je bent. Daarna gaat alles goed. 2) Magellan is een wat eigenaardig merk waar weinig hobbisten extra speeltjes, kaarten en andere dingen voor gemaakt hebben. Dit is voor de Garmin handheld GPS veel meer.
Toch ben ik zeer tevreden over deze GPS en vond ik het een goede keus.

Is dit dezelfde McMellow van Geochaching .nl ?
Dan delen we twee keer dezelfde hobby.
Grappig.
Ik sta daar onder de naam Buzzardseye

Groet
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 17:08    Onderwerp: Reageer met quote

McMelloW schreef:

Wij hebben ook een Magellan 210. Werkt prima, nog geen probleren tegen gekomen met de ontvangst. Zowel hier in Nederland, als in Schotland, in de diverse bossen en onder bladerendaken.

Hallo McMellow,
Jammer, jammer, We hebben nog even gewacht, ik dacht dat je misschien alsnog zou bellen. Utrecht is tenslotte amper een half uurtje van de Lage Vuursche. Maar je krijgt nog herkansingen, Wink er komen nog meer tochten, her en der in het land. Laughing ( Had wel de hele week, al de namen lopen oefenen, waar jullie vandaan kwamen en verdere info van het Forum. Wink Laughing )

Ik was je naam ook tegen gekomen op een of andere GPS site. Zodoende wist ik al van je kennis van de Magellan.
Onderweg tijdens het koffiedrinken, zie ik dat het jammer was dat je er niet bij was en dat ik je had willen vragen over de GPS. Toen zei Frans dat hij er ook een (210) had en dat deze in zijn auto lag en hem wel zou laten zien. Maar daar is door de drukte en gezellige lunch niet van gekomen. Crying or Very sad

Het zou denk ik wel leuk zijn bij volgende tochten, dat mensen die een GPS hebben, deze meebrengen en tijdens de tochten te gebruiken en aan de deelnemers uit te leggen, de werking, het gebruik en hoe leuk zo'n ding wel is. Cool

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jacques
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 13, 2006 18:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi QUIB

Ja dat lijkt me ook leuk lopen met GPS, ik zou a.s.zaterdag in Nijmegen bij de KNBLO een cursus GPS gaan doen maar vanwegen mijn blessure had ik me afgemeld.
Die cursus ga ik nu op 16 december doen en dan kun je na afloop het GPS toestel voor een klein bedrag huren om het geleerde thuis uit te proberen.

GR. Jacques
McMelloW
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

FransP schreef:

Is dit dezelfde McMellow van Geochaching .nl ?
Dan delen we twee keer dezelfde hobby.
Grappig.
Ik sta daar onder de naam Buzzardseye

Groet

Yeap, Ik ben de naam McMelloW nog niet bij een ander tegen gekomen. Er zijn verschillende fora waar ik af en toe mijn stem laat horen.

Als ik verder dan het rondje met de hond ga, stop ik de GPS in mijn zak. Voornamelijk om de afstand en snelheid te meten. Een luxe, dure, maar erg nauwkeuirge stappenteller. Tijdens onze vakantie hebben we na een verkeerde afslag erg makkelijk de auto weer terug gevonden.
De GPS kan ook het hoogte verschil meten, zo kan je na een wandeling in de heuvels/bergen goed zien hoeveel je geklommen en gedaald hebt. Ik vind het een erg leuk en handig speeltje.

Als er weer een wandeling is en we kunnen meedoen, zal ik de GPS zeker meenemen.

Stevig Stok Struinen,
dat zet 600 spieren aan het werk en je knapt er helemaal van op !
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Activiteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Weer voor Nordic Walking?