Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Weer super gewandeld in Wales!!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in andere landen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Hedda
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 11:20    Onderwerp: Weer super gewandeld in Wales!! Reageer met quote

Iedere vakantie bevestigt weer wat ik al jaren weet. Engeland is een super-wandelland! Net als verleden jaar zijn we begin september een weekje naar Wales gegaan en hebben vier prachtwandelingen gemaakt. Twee langs de kust en twee door de heuevels en bergen. Alle dagen korte-broeken-weer met uitzondering van de dag dat we van hotel wisselde (hele dag regen). Maar toen zaten we de hele dag toch in de auto ... wat een timing! We hebben aan de voet van de kliffen zeehondjes zien spelen en op "het dak van de wereld" gestaan in the Cambrian Mountains. De mooiste foto's heb ik geupload in mijn foto-album. Geniet ervan!

Groetjes
Hedda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SandraJ
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2010 11:48    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Hedda,

Bedankt voor je leuke post! Mijn partner en ik wandelen al jaren en zijn sinds een tijdje geinteresseerd in Nordic walking. De afgelopen jaren zijn we een aantal keer in midden engeland (east midlands) geweest waar geweldige wandelroutes zijn
http://www.discovereastmidlands.nl/html/activiteiten-en-trekpleisters/activiteiten-buitenshuis/wandelen/

Helaas geen specifieke informatie mbt nordic walking. Heb jij wellicht ook ervaring met wandelroutes in midden engeland?
Naar boven
Hedda
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2010 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Sandra,

Ik let nooit op specifieke Nordic-Walking informatie in Engeland. Ik ben nog nooit een pad tegen gekomen waar ik niet kon Nordic Walken. Ik haal mijn Engelse wandelingen altijd uit de serie Pathfinder Guide. Deze groene boekjes werken met OS-kaarten van het gebied en die zijn erg goed te volgen. Te koop bij iedere reisboekhandel. De wandeling staat ook altijd goed beschreven. Wij kiezen altijd de meest verlaten, ruigste wandeling uit. Instructies zijn dan meestal van het soort: ga door het gat in de heg en dan bij de derde kromme boom linksaf. En het klopt altijd! En altijd heerlijk genordicwalked! Dus zoek een leuke "gewone" wandeling uit en ga gewoon!

Groetjes
Hedda
Naar boven
SandraJ
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2010 23:37    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Hedda,

Bedankt voor de tips! Ik zal eens kijken of ik een boek van de Pathfinder serie kan vinden. Heel leuk beschreven Wink

Sandra
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in andere landen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?