Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Route vanuit Heerde

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Gelderland

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:
21-04-2018:
26e ...

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Alles in de hand, ...
Alles in de hand, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Wicher
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Okt 21, 2006 20:42    Onderwerp: Route vanuit Heerde Reageer met quote

Ik ben bezig met een wandelroute vanuit Heerde. De route die ik op dit moment heb is ongeveer 10 km lang (uitbreiding is mogelijk). Ik heb de route nog niet op papier staan, maar zou de route wel eens met andere nordiccedrs willen lopen.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat anderen er van vinden. Of er nog verbeteringen gemaakt kunnen worden oid.

Als er animo voor is lees/hoor ik het wel.
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Okt 21, 2006 21:55    Onderwerp: Re: Route vanuit Heerde Reageer met quote

Wicher schreef:
Ik ben bezig met een wandelroute vanuit Heerde. De route die ik op dit moment heb is ongeveer 10 km lang (uitbreiding is mogelijk). Ik heb de route nog niet op papier staan, maar zou de route wel eens met andere nordiccedrs willen lopen.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat anderen er van vinden. Of er nog verbeteringen gemaakt kunnen worden oid.

Als er animo voor is lees/hoor ik het wel.

Geweldig initiatief om mooie routes uit te zetten speciaal voor Nordicers.
Heb je ook al bij het VVV geinformeerd voor informatie en/of hulp, of kijk op hun site, http://www.vvvheerde.nl/index.php?mod=show_list&titel_text=Wandelroute&naw_type=routes&naw_soort1=Wandelroute.
Ik heb zelf veel rond Epe en Emst gewoon gewandeld vanaf de camping, erg mooie omgeving, maar dat ligt iets lager, ook dierentuintje De Wissel vaak met kinderen bezocht.
Succes met de planning en organisatie. Als je wat leuke routes hebt uitgezet, kun je vragen of ze het bij www.nordicwalkingnet.nl willen opnemen in hun lijst.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Wicher
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Okt 22, 2006 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben nog niet bij de vvv geweest Idea , maar zal deze week er eens bij langs gaan.
Aan nordicwalkingnet heb ik ook al wel aan gedacht, maar wil de route verlengen naar een 15 á 20 km. Een mooie lengte om te nordiccen.

Aanvulling. Ik heb enkele foto's geplaatst van de vaste route die ik loop als ik in Heerde blijf. Zo kunnen jullie ook zien hoe mooi het hier is.
Wicher
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ben inmiddels bij de vvv geweest, maar die konden mij ook niet verder helpen Sad Dus nu zelf maar het veld in met een gescande kaart en de route uit tekenen Confused
Dus zie iemand tekenen met poles in de hand, grootte kans dat ik dat ben Rolling Eyes
Carla
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Nov 17, 2006 12:34    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk initiatief, Wicher. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Very Happy

Groetjes,
Carla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Gelderland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?