Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Koud hè...berekoud....
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Do Feb 19, 2009 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk Jolijt
Ik wens jullie veel plezier in Limburg
TIP: Bie de tantes in EYS
Leuke gelegenheid om te lunchen ect
Van daaruit ook leuke wandelingen Very Happy
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Feb 19, 2009 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

ves schreef:
Leuk Jolijt
Ik wens jullie veel plezier in Limburg
TIP: Bie de tantes in EYS
Leuke gelegenheid om te lunchen ect
Van daaruit ook leuke wandelingen Very Happy

Iemand van de groep heeft het programma helemaal geregeld dus ik hoef er alleen maar achteraan te lopen Laughing maar ik zal je adresje meenemen, bedankt!
We logeren in het wandelhotel in Epen. De naam belooft in ieder geval veel goeds Wink

Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Feb 19, 2009 23:48    Onderwerp: Reageer met quote

Heel erg veel plezier in het mooie Limburgse! Ik hoop dat het geuldal je zal bevallen. Ik ben er een aantal jaar terug geweest, en dat was echt de moeite waard.
Inderdaad lopen wij vooral door t dorp, verhard en verlicht.
Ik hoor graag hoe eea bevallen is.

Groetjes,

Frans
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Feb 23, 2009 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, mijn wandelweekend is ook weer een feit.

Zaterdag heb ik meegedaan aan een wandeltocht in Woerden. Deze was erg mooi. We hadden een afwisselende tocht door de mooie omgeving aldaar. Vooral veel weilanden gezien. Onderweg nog genoten van een kop chinese tomatensoep.
Zondag liep ik een tocht in Den Haag. Eerst liepen we richting Kijkduin, en door de duinen. Nadat mijn afstand was afgesplitst liep de tocht door veel kassengebied. Ik had nooit zoveel kassen bij elkaar gezien volgens mij. Hierna vervolgde zich de tocht weer door t duin. EWat wel grappig was was dat er gerust kon worden bij een tankstation, alleen was dat gesloten.
Het was weer leuk, vanavond en morgenavond weer werken.

Groetjes,
Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 24, 2009 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn weekend Limburg was geweldig, wat is het daar mooi zeg!
Zaterdag hebben we 26,5 kilometer gelopen naar het drielandenpunt, en zondag toch nog 20 voor we de reis terug aanvaardden. We zijn vlakbij Eys geweest (in Wittem) maar helaas konden we niet meer verder omlopen, vanwege de lange terugreis.

Wat een prachtig landschap, ondanks de regen waren er fraaie uitzichten. Via draaihekjes kon je door de glooiende weilanden lopen. En de Geul is een soort drentsche Aa, maar dan tussen de heuvels.
En qua modder ben ik ook wel aan mijn trekken gekomen Laughing Laughing

En..... in ieder dorp werden we onthaald met een carnavalsoptocht en muziek. Dus er zijn ook wel wat biertjes genuttigd, zodat wij soepeltjes de laatste heuvels afdaalden.....

Schitterend wandelgebied!

Jolijt
Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Di Feb 24, 2009 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi Dat je het leuk hebt gehad in Limburg Very Happy
Misschien is Maastrichts mooiste dan iets voor je
Zie limburg afdeling Very Happy
Groet Ves
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Feb 24, 2009 23:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Jolijt,

Leuk dat alles ondanks de regen zo goed is bevallen in t limburgse. Heb je ook om die 3landensteen genordicd, in 3 landen tegelijk?
Leuk dat je van die lange afstanden hebt gelopen, een goede training voor de nordicwalkingvierdaagse, die is in Gelderland. Niks voor jou?
Ga je morgen weer lopen?

Groetjes,

Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

Hihi al die tochten zijn zeker iets voor mij, als ik maar tijd had Rolling Eyes Rolling Eyes .
Als kleine zelfstandige moet ik mijn woensdagochtend-walk al "bekopen" door in het weekend een dag te werken.... dus al te veel van dit soort weekends zijn helaas niet in te plannen.
Maar Limburg smaakte wel naar meer! (en niet alleen het beeld).
En inderdaad ja, de rondjes om het drielandenpunt zijn gemaakt Laughing Laughing .

Vanochtend weer een mooie nordictocht gemaakt, maar wel met een klein drama onderweg - we zagen een Schotse hooglander alleen in het veld, toen we dichterbij kwamen zagen we er een dood kalfje naast liggen. De moeder was gezond, maar nat van de regen en misschien wel het zweet, en week niet van de zijde van het kalfje. We wilden naar de boerderij van Staatsbosbeheer lopen, maar onderweg zagen we een man bij een stel paarden, en dat bleek de beheerder van het gebied te zijn. Hij zou meteen gaan kijken, en we mochten via een kortere weg over zijn land weer naar het pad terug. Zo liep het toch nog een beetje goed af, maar we waren wel onder de indruk. Ja, ook dat is de natuur, het gaat niet altijd allemaal goed.....

Jolijt
Naar boven
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Hè bah, wat een akelig gezicht zal dat zijn geweest.

Laatst zag ik op Animal Planet een babyolifantje in een kudde in Afrika, moeder was overleden, en de tantes namen het zogen niet over. Uiteindelijk gingen ze de kleine verdoven en vangen, want na een dag of 3 was er nog steeds geen koe (noem je dat zo) die het beest wilde zogen,
en het kleintje was erg verzwakt. Maakte veel indruk op me.

In het najaar waren mijn man en ik in Afrika en hebben we ook olifanten gezien, ik zal er een foto van in het album zetten!

Gr, Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jolijt,

Leuk dat er rond de steen is genordicd. Gelukkig hoefde je tegelijkertijd niet met je paspoort te zwaaien opf geld te wisselen, want dat gaat zo lastig tegelijkertijd. Wink Ik hoop maar dat je weekendjes goed te combineren blijven met t werk. Wat doe je eigenlijk alsk vragen mag?
Wel indrukwekkend en erg van dat kalfje lijkt me, horen jullie nog hoe alles afgelopen is?
Zelf hebben we weer een rondje om de vennep gelopen, was weer ff gezellig. Even bijgepraat en gewoon kriskras rondgelopen. Volgende week niet nordiccen, maar de week erop weer wel. Zaterdag ga ik naar Overveen voor de WS78 wandeltocht.

Ik was vandaag vrij, en heb vanochtend even wat op school gedaan, toen ik thuiskwam hoorde ik van het gecrashte toestel. Wel schrikken, vooral omdat dat knooppunt (Rottepolderplein) vlakbij is..... Ik hoop het beste voor de passagiers en de bemanning....

Groetjes,

Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Feb 26, 2009 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

Frans, ik heb een éénvrouws administratiekantoor, ik doe boekhoudingen, jaarrekeningen, begrotingen, bedrijfsplannen en belastingaangiftes. En dat is nu dus de drukke tijd!

Veel plezier in Overveen, het is daar vast ook heel mooi!

Jolijt
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Feb 26, 2009 21:46    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor je plezierwens, ik zal wel even paten horen hoe leuk t wel of niet was. Ik hoop maar dat je naast je drukke werkzaamheden in je eenvrouwszaak nog nordictijd aanstaand weekeinde.

Groetjes,

Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Feb 27, 2009 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

Frans VH schreef:
Dank voor je plezierwens, ik zal wel even paten horen hoe leuk t wel of niet was. Ik hoop maar dat je naast je drukke werkzaamheden in je eenvrouwszaak nog nordictijd aanstaand weekeinde.

Groetjes,

Frans

haha, dan maar nachtwerk, maar nordiccen MOET!

Jolijt
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Feb 27, 2009 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Jolijt schreef:
Frans VH schreef:

Groetjes,

Frans

haha, dan maar nachtwerk, maar nordiccen MOET!

Jolijt

Oh, Nachtdienst, dus, heb je dan in je zaakje dan ook Onregelmatigheidstoeslag? Wink Nordiccen is inderdaad een eerste vereiste!
Wat denken jullie, ik was helemaal in de veronderstelling dat ik maandag werken moet, blijk ik vrij te zijn Shocked Very Happy .......

Iedereen een heeeel vrij weekend!

Groetjes,
Frans
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Feb 28, 2009 20:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Vandaag zoals aangegeven ben ik naar Overveen getogen voor een mooie wandeling met WS78. Na wat zoeken bereikte ik de startlocatie, waar de organisatie moest zoeken naar mijn startkaart, diue zat niet in het juiste bakje. Maar goed, alles is uiteindelijk goedgekomen.
Om 5 over 9 ben ik vertrokken, eerst een stukje door de bossen, maar al gauw wendde de steven richting Haarlem en omgeving, en Haarlemmerliede, en Spaarnwoude. Mooie variatie in de omgeving. Zo zag ik mooi riet, weilanden, en slootjes, die erg vol stonden. De paden waren veel verhard, en het was vrij vlak. Onderweg kregen we nog soep, soep, en koffie, en fruit. Lekker! Ook een heel stuk langs woonboten gelopen.
Kortom, ik heb me prima vermaakt op deze pittige wandeling. Morgen naar de Beurs!

Heeft een ieder nog aan zijn/haar sportieve verplichtingen voldaan?

Groetjes,
Frans
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10

Weer voor Nordic Walking?