Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Koud hè...berekoud....
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Feb 28, 2009 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Frans,

Ja hoor, we hebben braaf getraind vanochtend. Eigenlijk was het best lekker weer vandaag, maar de groep was niet echt vooruit te branden! We doen wel eens een oefening in 2 groepen, doet de ene groep een grondoefening, moet de andere groep huppelend door het zand naar boven. Eerlijk is eerlijk, we leken wel een stel bejaarden vandaag.
Het leek wel of iedereen poep onder zijn schoenen had.

Vanimddag gestofzuigd en boodschappen en zo. Morgen fiets schoonspoelen, er zit een dikke laag blubber op, en alles loopt vast daardoor. Helaas geen beurs dit jaar. Wil je Raymond de hartelijke groeten overbrengen?

Groet, Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
mado
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 10:00    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing

N.W. is toch voor bejaarden ?..... Rolling Eyes Laughing

Net weer met Gerrit rond wezen lopen en al toegekund met iets minder denken en iets meer bewegen.........
Was dan ook in drie kwartier klaar. Als ik voorheen dit rondje liep zonder stokken deed ik er een uur over. Nam ik mij voor om door te lopen: vijftig minuten ,maar dan had ik wel een stijve rug.

Kortom, de kop is er af.
Gerrit begint al voorzichtig te kwispelen als hij ziet dat ik de stokken pak;
dat betekent achter de polder in. (lekker kwartels opjagen .....)
deze morgen had hij het erg druk met "watermuizen"? vangen.
Hij kreeg wel lucht van muizen maar werd steeds afgeleidt door de druppels die van de bomen vielen.
Daardoor was het wel heel moeilijk muizen jagen... Laughing
Dan vind ik hem op z'n mooist. zo alert en maar heen en weer springen.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 14:07    Onderwerp: Reageer met quote

Nou wij waren gister bepaald geen bejaarden, trainer Ben had zich in zijn hoofd gezet dat we zouden voelen dat we wat gedaan hadden.
Het enige commentaar wat we onderweg kregen was "wat gaan jullie hard" (inplaats van de saté-prikkersgrappen of het eeuwige gezeur over de ontbrekende ski's).
Een beetje aandacht voor een langere armzwaai naar achter en een betere stokinzet resulteert voor iedereen in langere passen en dus vanzelf een hoger tempo. Maar om dat nu op de eerste mooie voorjaarsdag meteen 2,5 uur vol te houden ???? De jassen gingen al gauw uit, en hier en daar ook een hemdje....
Maar inderdaad, na afloop wisten we allemaal dat we wat gedaan hadden. En ondertussen hebben we ook een hele mooie wandeling gemaakt, en doordat we wat langer én sneller liepen konden we weer een extra lusje maken door het mooie Kniphorsterbos, met grafheuvels en heidevelden.

Eigenlijk wel tijd om een nieuw topic te openen. Want berekoud.... neee ech nie....
Jolijt
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 19:59    Onderwerp: Reageer met quote

Hai allemaal,

Kijk eens aan ieder heeft weer aan de sportieve verplichtingen voldaan als ik dat zo lees. Hartstikke leuk!
De een wat sneller inplaats van de ander, maar goed.
Zelf heb ik vandaag de wnadelbeurs bezocht, en ik zal hier ff wat over in t topic zetten. Ik was nog wel wat stijf van de tocht van gisteren, maar dat ging later wel iets beter.

Dus voortaan mijn wandelpraat in t nieuwe topic dus.

Groetjes,
Frans
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10

Weer voor Nordic Walking?