Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Koud, maar dan anders

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jan 26, 2009 21:20    Onderwerp: Koud, maar dan anders Reageer met quote

Zoals jullie elders kunnen lezen heb ik dit afgelopen weekend 2 dagen genordict in Egmond. Twee keer 21 kilometer.

Alhoewel ik wel vaker grote tochten loop, ook 's zomers in de bergen, had ik deze keer na afloop last van kou! Niet zomaar koud, maar na een hete douche, een uurtje slapen (ja ik ben net een ouwe tut), bleef ik het koud hebben. Mijn wandelmaatje had het ook. We voelden dat het niet koud was, dat het in ons zat, maar we hadden het voortdurend koud. Zelfs 's avonds in een restaurant, na een knoflookrijke maaltijd en een paar glazen wijn werden we nog niet behaaglijk warm!

Pas de volgende dag, na een goede nachtsrust was onze thermostaat weer normaal. Mijn vriendin vertelde dat ze dat altijd heeft na een dag wandelen, maar ik heb het nog niet eerder zo erg gevoeld.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? En herkennen jullie dit?
Ik heb overigens geen spierpijn, dus geen koude op de spieren gehad.

Groet,

Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
DickyDick
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Jan 27, 2009 8:41    Onderwerp: Re: Koud, maar dan anders Reageer met quote

Annette

Ik denk toch dat het te maken heeft met de inspanning die je gedaan heeft.
Je bloed is zuurstofrijk en stroomt wat sneller en daardoor verplaats de warmte in je lichaam zich sneller.
Zeker als het wat kouder buiten is.

Maar verder niets dan lof over je prestatie!!

Annette schreef:
Zoals jullie elders kunnen lezen heb ik dit afgelopen weekend 2 dagen genordict in Egmond. Twee keer 21 kilometer.

Alhoewel ik wel vaker grote tochten loop, ook 's zomers in de bergen, had ik deze keer na afloop last van kou! Niet zomaar koud, maar na een hete douche, een uurtje slapen (ja ik ben net een ouwe tut), bleef ik het koud hebben. Mijn wandelmaatje had het ook. We voelden dat het niet koud was, dat het in ons zat, maar we hadden het voortdurend koud. Zelfs 's avonds in een restaurant, na een knoflookrijke maaltijd en een paar glazen wijn werden we nog niet behaaglijk warm!

Pas de volgende dag, na een goede nachtsrust was onze thermostaat weer normaal. Mijn vriendin vertelde dat ze dat altijd heeft na een dag wandelen, maar ik heb het nog niet eerder zo erg gevoeld.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? En herkennen jullie dit?
Ik heb overigens geen spierpijn, dus geen koude op de spieren gehad.

Groet,

Annette

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?