Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Nieuw Seizoen, nieuw topic!
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 15:10    Onderwerp: Nieuw Seizoen, nieuw topic! Reageer met quote

Zo, vandaag heb ik toch echt het gevoel dat de lente er gaat aankomen. De temperatuur is lekker, en ik begin energie te krijgen.

De musjes tjilpen als een gek in mijn stadstuintje, en de ramen zijn gelapt en de banden opgepompt!

Hartelijk groet, en iedereen een mooi voorjaar gewenst!

Annette

.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 15:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ah, bedankt voor je voorjaarsplaatje.
Ik had me voorgenomen de hele dag achter de computer door te brengen (achterstandje wegwerken) maar het zonnetje lokte me vanmorgen naar buiten, ik heb lekker een uurtje zonder poles door het bos gebanjerd en genoten van de fluitende vogeltjes ....

Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mado
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2009 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

Embarassed Embarassed op de terugweg van het schaatsen (aanmoedigen)
zag ik zweefvliegtuigen in de lucht en zei dus: oei , volgens mij hebben wij een hoop zon gemist vandaag Laughing Laughing
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 22:22    Onderwerp: Reageer met quote

Hai allemaal,

Als ik t goed bgrijp is vanaf heden dit dus ons kletstopic over de tochten die we maken?
Nou, daar gaat ie dan.
Omdat ik morgenavond geen club heb ga ik morgenavond wat anders doen. Om toch aan de beweging te komen ben ik vandaag maar even een rondje dreven gaan doen op een lekker wandeltempo. Onderweg nog een paar fotos gemaakt, waren wel wat donker.
Wordt er hier en daar morgen nog genordicd of gelopen?
Donderdagochtend ben ik vrij, en dan wil ik weer een ommetje, en Zondag wordt er uiteraard ook weer gelopen, en wel in den Haag.

Groetjes,
Frans
Naar boven
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 22:33    Onderwerp: Reageer met quote

Kom net van Yoga thuis en morgen op de fiets naar de baas.
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 04, 2009 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Annette,

Vandaag ben ik ook op de fiets naar de baas geweest, wel een poosje terug, maar dat was ook leuk.
Vanavond niet gelopen, maar goed, ik heb me evenwel vermaakt.
Is er in het Drentsche nog gelopen?

Groetjes,
Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2009 16:37    Onderwerp: Reageer met quote

Jahaaaa de drentse woensdagwalkers zijn weer heerlijk op stap geweest, weer de route in Roden (recensie staat inmiddels op de site bij het nordicwalkingnet-topic), ditmaal hebben we de route met wat extra lusjes uitgebreid tot over de 10 km. En we hadden er ook nog een zonnetje bij, ik was al bijna vergeten wat dat ook al weer was Laughing .

Vandaag ook op de fiets naar een opdrachtgever, maar dat is hier maar 2 km vandaan dus dat telt niet echt mee Laughing

Zaterdag hebben we weer een clubtocht van de gevorderdengroep over het Dwingelderveld, dus bij Dwingeloo en Lhee, een tocht van ca 25 kilometer door alweer zo'n mooi gebied, ik heb er nu al zin in!

Jolijt
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 06, 2009 19:04    Onderwerp: Reageer met quote

Hele week extra druk met lange dagen, ivm actie week grote drogist. Wink
Maar zaterdag weer lekker naar de training in het Panbos. Dancing
Komende week is de weg naar het bedrijven terrein gedeeltelijk afgesloten, dus dat wordt fietsen. Pray Pray Pray op mooi weer. Wink Laughing

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Mrt 07, 2009 21:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi allemaal,

Leuk dat de Drenthelopers weer gelopen hebben op de woensdagochtend. En ook nog een mooie tocht kan ik zo opmaken uit de recensie.
Ik hoop dat de Lheetocht ook goed was. Lekker genieten in t o zo mooie gebied. Voor mij is t ff afwachten of ik dit jaar in t Drentsche kom. Zie ook t andere topic van de 2daagse.
Ik hoop dat er in Niuewegein ook lekker is gelopen. Ik hoop ook op heel mooi weer voor een ieder.
Ik mag morgen weer. Vandaag even een dagje naar de stad, ook leuk.

Groetjes,
Frans
Naar boven
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Mrt 07, 2009 21:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ja hoor, de Nieuwegeiners zijn ook wezen lopen, rennen, huppelen en bergen op en af! Shocked
Ook nog even op de grond gelegen voor een Exclamation paar Exclamation buikspieroefeningen en samen met een maatje zelfs aan de kipfiletjes gewerkt Confused

Dancing Maar het mooiste waren de nieuwe schoenen van Quib. Dancing

En de zon scheen heerlijk op onze hoofden!

Morgen weer het bos in, maar zonder stokken.

Groet,

Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Lies
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 08, 2009 10:15    Onderwerp: Reageer met quote

poeh, gisteren 4.51 genordict langs het strand.
op de heen weg hadden wij lekker zand, op de terug weg, was het echt heel ander zand.
dit heb ik nog nooit zo meegemaakt.was echt werken met de benen en stokken.
vandaag voelen mijn benen gebruikt aan, maar heb geen spierpijn.
hou toch maar even een rust dag, nou ja, huismoeder en rust dag dat is niet eens zo.
het zonnetje kwam heel even door, maar het bleef wel droog.
echt mijn gezicht is weer helemaal verkleurd, heerlijk.
groeten annelies
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 08, 2009 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

Jij bedoelt zeker 4,5 uur dan Lies en geen 4,5 km Laughing

Wij hebben gister ook een fantastische tocht gemaakt over het Dwingelderveld, ik zal straks even wat foto's uploaden.
We waren maar met zijn vieren, maar we hebben genoten voor tien, vooral omdat het weer ook zo lekker meewerkte.
Om de beurt zorgen we voor de routes voor de lange tochten, en L. had een fantastische route van 23,7 km uitgezet door de bossen van Lhee, de Anserdennen, en de prachtige heide van het Dwingelderveld. Dit is het grootste natte heide-gebied van Europa, dus er kwam zoals gewoonlijk wel weer wat modder aan te pas Laughing Laughing .
Maar wat wás het mooi, en behalve picknicken in het zonnetje kregen we nog een extra lentebonus, er waren al heel veel lammetjes bij de schaapskudde. Een heerlijk banjerdagje. We hadden volgens de GPS 4 uur pure looptijd en 2 uur rusttijd Laughing Laughing . Dat kan wel kloppen, want behalve de appeltaart-met-slagroom-stop in het Theehuys van Natuurmonumenten zijn er héél wat fotostops geweest, en hebben we oook heerlijk op een bankje in het zonnetje naar de lammetjes zitten kijken. Alweer een superdagje, zie de foto's in mijn album!

Jolijt
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 08, 2009 15:59    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Kijk, leuk dat de lheetocht zo goed was. De fotos heb ik hier en daar al bekeken en beschreven. Leuk dat jullie lammetjes hebben gezien! En onderweg koffie met appeltaart, het kan niet op! Mooi die stille natte heidefotos ook.
En Annette en Quib hebben ook al leuk gelopen, en nog wel met nieuwe schoenen! Wel leuk dat er ook andere oefeningen gedaan zijn.
Lies, moest jij vandaag niet in Alphen lopen? Ik zag een poosje terug dat er vandaag de 20 van Alphen was. Wel leuk en pittig dat strand als ik dat zo lees. Wel vreemd dat dat zand zo anders was op de terugweg. Waaide het erg?

Zelf ben ik in actie gekomen tijdens een wandeltocht in den Haag. Eerst door woonwijken en langs ambassades waar je dan niet mocht parkeren. ook liep ik langs t Catshuis. Hier resideert de minister president, hij was er niet, jammer!
Vervolgens liep ik door parken en bossen. Het was hier en daar wel ff zoeken. Ik liep voorts door Scheveningen langs t Kurhaus en t circustheater. Hierna een lang stuk over de boulevard overgaand in een mooi stuk heuvelachtig duin. Het laatste stuk nog een paar parken, en hierna mocht ik mn medaille in ontvangst nemen.
Ik heb afgesloten met een kop soep wat brood en een stuk voetbalwedstrijd.
Nu ben ik thuis aan t forummen en zo gaan we bowlen en steengrillen.

Fijne dag allemaal!

Gr. Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 08, 2009 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

Nou Frans, dat was dan wel een parken-en-gebouwen-tocht, weer eens wat anders! Tsja dat heb je bij ons nou weer niet.....
Veel plezier met bowlen.

En Quib, hoe bevielen de nieuwe schoenen?
Enne.... heb je jouw Drents-Nieuwegeinse kennisje herkend op de foto's??

Jolijt
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 08, 2009 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, die schoenen. Crying or Very sad Wink
Zal ff in kort uitleggen hoe het ging. Shocked

Vorige week vrijdag een paar gekocht, in een drukke met veel hinderlijke spelende kids. Stenen en de plankjes van de oefenloopbaan vlogen in de rondte. Twisted Evil Met een paar net iets te breede en iets te grote maat naar huis. Loopschoenen mogen niet te krap zitten en een maat kleiner zat echt niet lekker. (Had op dat moment waarschijnlijk wat opgezette en moeie/pijnlijke voeten.)

Brick wall Stom, stom, stom, maar thuis liepen ze voor geen meter. Crying or Very sad
Elke dag geprobeerd maar ging steeds verder balen.
Op het Forum aangeboden en aan kennissen. Één reactie die "waarschijnlijk" langs zou komen. Shhh Shame on you

Afgelopen vrijdag weer terug naar Denig. Geen probleem voor retour. Pray Anderhalf uur de tijd genomen om goed passende schoenen aan te meten en te passen.
pppppffffff Diepe zucht van echtgenote, mocht er gelijk 2 paar van haar (penningmeester) Laughing mee naar huis nemen. Wink
Deze lopen beide als gegoten. Een paar voor te nordicen (Salomon Elios M 44 2/3) zaterdag in het bos uitstekend mee gelopen, het andere paar ook om te walken maar dan ook voor netjes Wink ( Lowa Pinto M 43½) ( vandaag een heel stuk met de hond (Sam) over de dijk gewandeld)
Gek hé, dat een ander model wel meer breedte maten hebben en halve of kwart leesd (lengtematen) hebben.

Goed dat ik in een rustige tijd terug ben gegaan. Dancing
Wil nog even deze meneer van Denig bedanken voor de goeie informatie en het geduld voor mij. Rolling Eyes Embarassed

Razz Het is toch een wat langer stukje geworden van iemand die heel moeilijk passende schoenen kan kopen.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11

Weer voor Nordic Walking?