Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

even voorstellen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
Auteur Bericht
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2009 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Anja,

Ook namens mij de complimenten dat je de boel weet draaiende te houden. Wel gezellig als je nog 2 meiden thuis hebt ook wel denk ik. Zijn die ook verzorgende?
Wat betreft dat salaris benm ik t wel met je eens. Wij verdienen veel, maar we krijgen t alleen niet zeggen we altijd. Maar goed, de voldoening is onbetaalbaar, dat wel.
Vandaag had ik weer avonddienst, en moest ik vanmorgen trakteren, dus drukdrukdruk, maar wel leuk.
Ik hoop dat je leuke tochten vindt.

Groetjes,
Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dasipest
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 8:43    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Frans.
Ben je jarig dat je moest trakteren en inderdaad de dankbaarheid van de oudjes daar doe je het voor.
Maar ik kan je wel vertellen dat we door het magere personeel aan het eind van de dag net leeg gezogen sponzen zijn.
Je geeft zoveel van je zelf om de mensen het naar de zin te maken,maar je krijgt er veel voor terug.
Wat de dames thuis betreft de 18 jarige heeft twee jaar de opleiding verpleegkundige gevolgd maar is er mee gestopt omdat het niet goed ging wat de stage plekken betreft.
Ik vond dit erg jammer twee jaar zomaar weg gegooid maar ja het is haar opleiding.
Nu gaat ze naar de pabo ze kon overstappen.
En de dame van nu 15( is jarig vandaag) moet nog één jaar voortgezet onderwijs volgen en gaat dan de opleiding SPW doen daar kan ze alle kanten mee op.
Kortom het waren weer een aantal roerige weken hier thuis voor de grote vakantie begon ,maar alle rust is nu weer gekeerd (gelukkig)
Confused We gaan vandaag ook lekker gebak eten mooi excuus om het er weer af te lopen.
Ik weet niets meer te vertellen maar je kom zo wel het één en ander aan de weet uit egmond.
Groet Anja.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 22:55    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Anja,

Ik had getrakteerd in verband met de afronding van mijn IG-deelkwalificatie, dus dat was smullen tijdens de koffie.
Ik kan mij t voorstellen, vooral als je werk geestelijk zwaarder is, is dat sponsgevoel vaak t geval.
Jammer dat ze gestopt is, en dat vanwege de vervelende stages, maar inderdaad, ik heb vroeger ook stageplekken gehad, daar werd je niet vrolijk van. Gelukkig heb k t nu naar mijn zin. Ik hoop dat de pabo goed zal gaan.
Gefeliciteerd met de 15-jarige!
Ik hoop dat t gebak lekker was, en ik ga morgen ook lopen, leuk!
Groetjes,
Frans
Naar boven
dasipest
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jul 11, 2009 9:54    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Frans.
Weet je wat nou zo leuk is jij hebt de ig in deel certificaten gedaan en hebt de buit binnen.
Ik heb net een versnelde opleiding verzorgende ig gedaan en heb nu ook het papiertje binnen.
Leuk om te weten.
Ik hoop inderdaad dat de pabo gaat lukken en dat de andere dochter straks aan de opleiding SPW kan gaan beginnen en dat nu alles zonder problemen verloopt.
Wat ik ook nog even kwijt wil is dat het woord spelletje inderdaad verslavend is na iedere drie woorden zou ik er zo weer drie verzinnen,maar ja dat mag niet.
Ik weet niet hoe jong jij bent maar ik ben 47 en ben er trots op dat ik het papiertje binnen heb om op de ig terug te komen.
het is hier prachtig weer een lekker zonnetje en af en toe bewolking,weet nog niet wat ik ga.
doen
Groet anja
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jul 11, 2009 18:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Anja,

Leuk dat jij nu ook wat hebt afgesloten, gefeliciteerd, heb je ook getrakteerd? Inderdaad iets om trots op te zijn. Ik hoop dat je dochters ook alles zal lukken.

Ik had een paar jaar terug mijn verzorgende, maar de IG-kwalificatie mochten we niet halen van het huis uit waar ik de BBL-opleiding deed. Vwb de verpleegtechnische handelingen kregen we dan interge scholing. Nu was t zo dat verschillende mensen alsnog hun IG mochten halen, dus kon ik dat ook doen.

Je kunt nu weer driewoordspellen, want ik ben weet aan t forummen, en dan weet je t wel Wink Ik vind t ook een leuk spel om te doen.
Zelf ben ik 27 jaar jong, en heb vandaag lekker gewandeld in de buurt. Ik wilde uiteindelijk toch niet zo ver rijden na mijn avonddiensten.
Ik hoop dat jij je ook goed hebt vermaakt.

Groetjes,
Frans
Naar boven
dasipest
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jul 11, 2009 20:18    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Frans
Ik ga er voor ben van plan me niet meer uit het veld te laten slaan.
En wat betreft het vermaken van vandaag dat ging prima ben lekker naar egmond aan de hoef geweest mijn geboorte dorp daar was het kermis.
Er waren vandaag shanty koren die kwamen zingen en aangezien ik daar ook erg van houd(zingen dan) ben ik daar heen geweest en onder het genot van een lekker koud biertje alles mee gezongen en gedanst natuurlijk met de hele goegemeente want dan kom je alle dorpsgenoten weer tegen die je een jaar niet hebt gesproken.
Kortom erg gezellig ik zit nu te eten een lekker wok menuutje en bij te komen van het hossen.
Maar hoe kan dat nu dat je de ig niet meteen mocht volgen bij de verzorgende opleiding wel vreemd hoor(alhoewel ik kijk nergens meer van op) in de zorg is alles mogelijk.
Nou genoeg gekletst.
Groetjes Anja.
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 12, 2009 11:26    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Anja,

altijd gezellig die dorpsactiviteiten, en inderdaad kom je mensen tegen die je al een poos niet hebt gezien. Ik hoop dat je bent bijgekomen van het hossen.
vwb de IG-kwalificatie: Het was zo dat wij de uitstroomvariant van de ouderenzorg moesten kiezen. (deelkwalificatie 314), en de verpleegtechnische handelingen op de instelling leerden, dit was een regel vanuit de instelling, maar nu geldt die regel niet meer.

Groetjes,

Frans
Naar boven
dasipest
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 12, 2009 11:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi frans.
Wat het hossen betreft ben ik wel weer bij hoor.
Ik dacht vandaag even te gaan lopen maar het regent hier erg vervelend en om nu een nat pak te halen of met regenpak te gaan lopen moet er niet aan denken.
Ik kruip dus maar met een boek op de bank.
En een lekker warm kop thee.|
Groetjes Anja.
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 12, 2009 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Anja,

Goed dat je weer bent bijgekomen, en even ontspannen kan soms ook lekker zijn. Ik heb even mn tas ingepakt, en de laatste dingen doorgenomen.
Groetjes,
Frans
Naar boven
dasipest
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jul 12, 2009 15:49    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Frans.
Ontspannen is erg lekker maar ik merk nu pas dat ik enorm moe ben van al dat werken in de zorg maar goed ik moet nog een paar weken en dan is het heerlijk vakantie houden.
Ik wens je een paar heerlijke wandel dagen met mooi weer.
Veel plezier en tot over een paar dagen dan hoor ik wel wat je allemaal hebt mee gemaakt.
Groetjes Anja.
Mok
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2009 21:39    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Anja, ik had hier niet meer gekeken en moet wel lachen om jullie cyberbabbeltjes hier op het forum jij met Frans Very Happy

Nog bedankt voor je antwoord op mijn compliment en ik heb echt heel veel waardering voor jou en ook voor Frans. Ik hoop dat je dochters ook een goede opleiding zullen volgen en ... volhouden Very Happy

Ik heb 2 honden en 2 katten en ja katten zijn anders, maar ook leuk.
Met mijn honden doe ik veel aan wedstrijden lopen in de Gedrag en Gehoorzaamheid. Behendigheid kan mijn nu oudste ook goed, maar ik heb zelf nogal zwaar astma en dus kan ik niet rennen, maar ik de G&G kunnen we ook goed presteren.

Verder werk ik nog 2 middagen in de week bij de Naschoolse Opvang en in deze grote vakantie rijd ik kinderen van hot naar her, zwembaden, speeltuinen, knapzakroutes en kampen, soms een beetje lang rijden op 1 dag, maar wel weer erg leuk. Oh ik ben bijna 71 jaar, maar geniet nog volop van het leven Very Happy
I love cats and dogs, but rain ... no way !
Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2009 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

Mok schreef:

Oh ik ben bijna 71 jaar, maar geniet nog volop van het leven Very Happy

Huhhhhhhhhhhh??? Ik dacht dat u een jaar of 30 40 was.
Weet eigenlijk ook niet waarom Very Happy
Toppie dat u nog zo actief bent
gr Ves
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2009 12:17    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Mok,

Leuk dat U nog zo actief bent, en dat U veel respect heeft voor Anja en mij.
Ook leuk dat U zo actief bent met de honden, die wedstrijden zijn ook wel leuk om aan mee te doen.
Inderdaad, t is erg leuk een forum als dit, en leuk dat Anja ook zo gezellig babbelt.

Groetjes,
Frans
Naar boven
Mok
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2009 12:26    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Ves en Frans, bedankt hoor enne ... sja ik zie er ook nog niet zo oud uit, is niet van mijzelf, maar dat hoor ik constant om mij heen: 60 jaar word ik meestal geschat Rolling Eyes

Ben vandaag naar 3 verschillende speeltuinen gereden, organisatiefoutje ha ha de eerste 2 waren nog gesloten. Ik ga ze zo weer ophalen, maar eerst even lekker met mijn 2 honden naar de hei.

Ik heb 2 NW stokken in de auto, maar ... ik ben even gestopt, maar dat is een lang verhaal en niet zo leuk, dusse laat maar Laughing Laughing

Misschien dat ik over een tijdje weer mijn stokken kan pakken, ik laat ze in de auto Wink Wink
I love cats and dogs, but rain ... no way !
Naar boven
dasipest
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2009 15:08    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Mok,
Ook ik dacht net als Ves en Frans dat de leeftijd rond de 40 was,
Maar als ik dit zo lees heb ik ook respect voor U/Jou.
Mok je hebt dezelfde leeftijd als mijn moeder jullie bouwjaar is een goed jaar want mijn ma wordt ook altijd jonger geschat.
En met astma is goed te leven(heb het zelf ook) maar inderdaad hard lopen is jezelf kapot maken.
En de beesten boel houd je ook jong en actief goed hoor.
En frans wat babbelen betreft mijn mond staat weinig stil(alleen als ik een boek lees).
O ja Mok om even terug te komen op de beesten boel even een vraag.
Ik heb drie katten(gesneden katers)twee zijn broertjes en ik heb een rooie.
Nu wil het geval dat de rooie iedere keer voor de voordeur poept en piest weet jij daar een oplossing voor ik wordt er knetter gek van.
Nou ik weet niets meer te kletsen ga nu aardappels schillen en alles klaar maken voor het eten.
Groet Anja.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Weer voor Nordic Walking?