Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

OPROEP: Nordic Walkers gezocht voor sponsorwandeltocht!
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
De Uitdaging Aangaan
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2010 12:48    Onderwerp: OPROEP: Nordic Walkers gezocht voor sponsorwandeltocht! Reageer met quote

Beste nordic walking fans,

Stichting de Uitdaging Aangaan is een stichting opgericht in 2007 door mijn moeder, Jeanet van den Hoorn, ze was een fervent beoefenaar van Nordic Walking, ze kwam er mee in aanraking via een vriendin en door de vele operaties die ze heeft moeten ondergaan kon ze eigenlijk niet meer sporten.

Toen Nordic Walking in ons land werd geintroduceerd is ze eraan verslaafd geraakt en naarmate de tijd vorderde verbeterde haar conditie en haar spiergestel enorm. Een half jaar later moest ze voor een MRI komen en de arts vroeg haar wat ze had gedaan omdat haar spieren zo ontzettend getraind waren! Ze antwoordde; ik doe aan Nordic Walking, dat zou ik iedere vrouw aanraden die borstkanker heeft gehad!

Het idee van een speciaal weekend voor haar lotgenoten was geboren en ze kreeg maar liefst 52 aanmeldingen! Stichting de Uitdaging Aangaan werd een feit, een begrip en sinds Juni 2007 organiseert zij 2 tot 3 keer per jaar speciale weekenden voor lotgenoten waar een cursus NW centraal staat en voor de gevorderde beoefenaar prachtige wandeltochten mogelijk zijn.

Voor onze sponsordag ( datum nader te bepalen ) zijn wij op zoek naar deelnemers, onze stichting bestaat van giften, donateurs en sponsoren.
Wij werken enkel met vrijwilligers maar reiskosten van gastsprekers, huur van de fietsen, verzorgen van een workshop kost toch wel geld.

Zijn er hier op dit forum fanatieke Nordic Walkers die onze stichting een warm hart toedragen door mee te wandelen, wel of niet gesponsord door vrienden, bekenden, werkgever, buurtbewoners om zo geld in te zamelen voor onze stichting? Hotel de Foreesten in Vierhouten zal het centrale punt zijn voor deze sponsordag. Vierhouten is een pittoresk dorpje gelegen op de Noord Veluwe, tussen het Kroondomein en de Elspeter Heide.

De kosten voor 1 weekend zijn gemiddeld € 1500,00. Als we meer geld binnen halen zullen we dit doneren aan het KWF. Want borstkanker MOET worden genezen! Er sterven nog steeds teveel vrouwen aan deze slopende ziekte, zo ook onze moeder. Ze mocht maar 48 worden.

Voor meer informatie over onze stichting: www.deuitdagingaangaan.nl
of info@deuitdagingaangaan.nl

Ik hoor graag van jullie of er animo voor is!

Vriendelijke groet,

Esther
Secretaris & PR
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een mooi verhaal en een geweldig initiatief.
Het lijkt mij leuk om met een forumdelegatie mee te lopen.
Hangt er even vanaf welke dag het is of ik mee kan doen, want mijn agenda is nogal vol helaas!

Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
De Uitdaging Aangaan
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2010 13:16    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Jolijt,

De definitieve datum is: Zondag 7 November 2010
Startpunt: Hotel-Brasserie de Foreesten te Vierhouten.

Bedankt voor je reactie, het zou fijn zijn als er veel wandelaars komen! Het inschrijfgeld komt ten goede van onze stichting en wat er over blijft na het organiseren van de weekenden wordt gedoneerd aan KWF kankerbestrijding.

Groetjes Esther

Laatst aangepast door De Uitdaging Aangaan op Vr Jul 09, 2010 7:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
De Uitdaging Aangaan
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 7:54    Onderwerp: Datum Evenement: Zondag 7 November 2010 Reageer met quote

Na kort overleg met de startlocatie is gekozen om de sponsorwandeling op zondag 7 November 2010 te houden.

Starten kan vanaf 10.00 uur, er zijn 3 afstanden: 5, 10 en 20 km.
Bij terugkomst zijn er diverse artikelen te koop waar u de stichting mee sponsort en staat er een heuse poffertjeskraam! Natuurlijk is ook de Brasserie geopend waar u een heerlijke kop koffie of zelfs een maaltijd kunt nuttigen.

Er is verzorging onderweg alsmede EHBO aanwezig!

Laatst aangepast door De Uitdaging Aangaan op Vr Jul 09, 2010 12:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 10:20    Onderwerp: Reageer met quote

Waar?
Wat zijn de kosten?
Alleen voor Nordic Walking of ook voor gewone lopers?

Groetjes, Susan
De Uitdaging Aangaan
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 12:01    Onderwerp: Reageer met quote

Locatie: Start vanaf Hotel de Foreesten, Gortelseweg 8 Vierhouten
Tijd: vanaf 10 uur kun je starten

Kosten: € 7,50 per persoon inschrijfgeld.
Bij terugkomst is er muziek, een poffertjeskraam.

Het is voor alle wandelaars, natuurlijk ook voor Nordic Walking, de route's zijn bewegwijzerd, er zijn controlepunten onderweg en er zijn vrijwilligers van het Rode Kruis aanwezig.
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 12:33    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Esther,
Wil je dit evenement op de Forum kalender (zondag 7 nov. '10) plaatsen, met alle gegevens, plaats, tijd en kosten en ook bij de prov. Gelderland, hoe meer mensen 't lezen, hoe meer deelnemers.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik dan in het land ben, ik ga nl in november met vakantie denk ik, blijf de zomer in eigen land.
Maar het lijkt me heel leuk om af te spreken met een stel forummers. Iedereen kan zijn eigen afstand lopen. Ik ga voor de 20 Wink

Jolijt
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 12, 2010 8:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hee allemaal,

Dat ziet er leuk uit! Ik weet niet of ik moet werken maar als ik vrijben dan wil ik wel naar 4houten komen. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik poffertjes heb gegeten. En uiteraard ga ik ook lopen.

Wellicht is het een idee voor degenen die van ver moeten komen om er een minivakantie van te maken? Gewoon lekker een nachtje in de Foreesten das altijd leuk.

Ik ben benieuwd welke forummers er gaan, wellicht leuk om voor de start wat te drinken o0f een soort forummeeting te houden. lekker centraal, lekker lopen, en gezellig.

Ik hoop dat ik vrij ben!

Groetjes,

Frans
Naar boven
De Uitdaging Aangaan
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Jul 12, 2010 15:24    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de tip! Ik zal het in de kalender plaatsen! En we hopen natuurlijk op veel deelnemers!

Voor degene die geinteresserd zijn in een 'minivakantie' mail mij even
dan vraag ik een speciaal tarief aan bij het hotel ( eigenaar = oom, broer van mijn moeder ) www.foreesten.nl **** hotel.

Voor de forummers die gezellig willen afspreken: op het terras en in de brasserie bij slecht weer is live muziek, misschien nog een optreden van 3 mooie zangeressen ( zijn we druk mee bezig ), er staat een poffertjeskraam en de keuken en bar zijn natuurlijk geopend voor degene die een lekkere welverdiende maaltijd wil nuttigen.

Groetjes Esther
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Jul 13, 2010 10:49    Onderwerp: Reageer met quote

Het klinkt goed, ik wil er wel aan meedoen. Maar dan wel samen met Quib. Echter heel misschien ben ik op vakantie dus kan geen beloftes maken.
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Jul 13, 2010 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Meedoen betekent voor mij twee nachten reserveren in een hotel in Vierhouten, zaterdag heen en maandag weer terug.
Zijn er meer forummers die gaan logeren in Vierhouten??

Groetjes, Susan
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Jul 14, 2010 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien dan van zaterdag op zondag, gewoon voor de gezelligheid - maar ik rij waarschijnlijk heen en weer.

Jolijt
Naar boven
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Aug 03, 2010 20:00    Onderwerp: Reageer met quote

Is hier al weer iets meer over bekend...bijv. speciale overnachtingstarieven voor twee nachten?

Groetjes, Susan
De Uitdaging Aangaan
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Aug 04, 2010 7:29    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Susan,

Ik heb zojuist het hotel gebeld maar ze zijn voor op zaterdagavond helemaal volgeboekt, wellicht dat er nog iets vrij is voor de zondagavond,
Je kunt rechtstreeks contact opnemen met het hotel: info@Foreesten.nl
en vragen naar Anja of Marco, zij weten van de sponsorwandeling af.

Vriendelijke groet
Esther
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Weer voor Nordic Walking?