Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Zijn jullie wel of geen lid van een NW-vereniging?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2011 19:48    Onderwerp: Zijn jullie wel of geen lid van een NW-vereniging? Reageer met quote

Een vraag: zijn jullie wel of geen lid van een NW-vereniging?
Waarom wel? Waarom niet?

Het is nog wat onzeker, maar de kans is groot dat de NW-trainer van de groep waarin ik meedoe binnenkort gaat stoppen. Hiermee blijft er niets of zeer weinig meer over van het Nordic Walking binnen de grote vereniging.
Ik heb in verschillende groepen meegedaan met de NW-training en ik overweeg om mij niet weer aan te sluiten bij een vereniging.

Wat is jullie drijfveer om in groepsverband te lopen, te trainen?

Groetjes, Susan
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2011 17:40    Onderwerp: Reageer met quote

Onze vereniging is geen onderdeel van een grotere club, we hebben dus ook maar één trainer. Als we in twee groepen splitsen (vanwege hoge opkomst en/of tempoverschillen) dan neem ik de snellere groep mee en dan corrigeren we inderdaad elkaar, zoals Piet ergens al schreef. Maar vooral genieten we van het lekkere lopen. '
Dus als ik jou was zou ik zeker met de enthousiaste leden van jouw club op eigen houtje blijven lopen. Je kan dan ook eens ergens anders starten en carpoolen (dat doen wij met de avondwandelingen).

Hoewel wij een heel leuk "eigen" loopclubje hebben blijf ik toch lid van De Fazant.
Waarom?
- je leert nog eens wat! Techniek én nieuwe paadjes én info over planten en dieren....
- het is reuze gezellig
- we hebben heel leuke clubdagen
- en .... je hebt een stok achter de deur om te gaan, ook bij slecht weer etc.

Jolijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2011 8:40    Onderwerp: Reageer met quote

Onze nordic walking sport groep is onderdeel van een hele grote sport club, met zeker wel 10 sporttrainers, waarvan er 4 of 5, de trainingen van het nordicen op zich nemen.
Maar of je nou echt lid bent van de club, Eh? je betaald naar de trainingen die je volgd. Dus in de winter betaal ik het volle pond, zomers rekenen we het gemiddelde aantal dagen, wat ik mee kan trainen, maar dat is per les wel wat duurder.
Tot eind 2008 organiseerde ik met de "clubleden" ong een keer per maand/2 maaden, een leuk en gezellig tochtje van 10 of meer km, maar sinds die Lyme, doe ik dat niet meer, helaas.
We proberen wel te blijven bewegen, zo veel mogelijk op zaterdag nordicen, donderdag spec. zwemmen en wateroefeningen en verder zo veel mogelijk fietsen, dat gaat prima.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?