Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Herfst...herfst...herfst...herfst...herfst...
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Okt 19, 2011 21:10    Onderwerp: Veere - Middelburg _ Veere Reageer met quote

He dat is saai zou je kunnen denken, maar dat valt wel mee hoor, tussen Veere en Middelburg loopt immers ook nog het kanaal door Walcheren.
Deze wandeling is van af Veere gelopen langs de west kant van het kanaal, via Zanddijk en dan verder via mooie binnenwegen met heel weinig verkeer naar Middelburg. Langs enkele mini campings en boerderijen en een flinke lap natuur gebied. Een stuk natuur behoud met holle bolle weiden en veel plassen en zeeeer veel ganzen, net naast de oude Veerseweg en het kanaal, je komt daar alleen als je er moet zijn, of als je met ons meeloopt. Ruim over de helft is er een mogelijkheid om naar de oever van het kanaal te gaan, om vervolgens onverhard door te steken naar de jacht haven van Middelburg en daar in eens door de trap te bestijgen sta je in een oud stukje Middelburg. Eenmaal boven sta je op "de punt" , bij de oude haven ingang waarlangs in vroeger eeuwen de oost indie vaarders passeerden die dan midden in de stad afmeerden. Tegenwoordig zie je die niet meer maar zijn het alleen nog jachten en de roeiboten van de roeivereniging "De Honte".Nu is het nog een ruime kilometer naar het station waar we de koffie gaan gebruiken(met). Na de koffie verder langs de oost kant van het kanaal, het stadskantoor en het kantoor van `t waterschap gaat het nu over het industrieterrein naar de Arne, het kanaal naar Arnemuiden waar juist vandaag de regionale roeiwedstrijden van de Verkenners (padvinders) werden gehouden, een drukte van belang aan de anders zo rustige Arne. Via de brug over de Arne zijn we richting Kleverskerke gelopen en vervolgens nog een paar kilometers verder rechtdoor om zo weer op de plaats van vertrek terug te keren.
het was weer een prima wandeling met schitterend zij het wat koel weer, de foto`s in m`n album laten dat wel zien. Na ruim 17 kilometer ga we maar weer snel naar huis.
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 6:47    Onderwerp: Reageer met quote

Zo te horen ben je weer helemaal topfit??
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 20:10    Onderwerp: top fit? Reageer met quote

de korte afstand gaat wel weer goed, het voelt goed aan maar de kracht ontbreekt nog wat, maar het gaat wel goed komen hoor.
Op 5 november gaan we het weer eens op de lange afstand proberen in Amerongen tijdens de Maarten Luther tocht. Hopelijk zie ik daar nog meer forummers aan de start, de vorige afleveringen waren TOP tochten.
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2011 9:18    Onderwerp: Reageer met quote

Rustig aan Piet, hou de boel heel.

Misschien als iemand nordicwalking stokken uitvind, met electrische ondersteuning, de zogenaamde E-Pools, dan wordt het misschien allemaal wat lichter om de grotere afstanden te lopen. Wink Laughing Laughing

Sterkte en succes in Amerongen, helaas ben ik die dag elders, ander konden we even een bakkie doen met
lekkere Utrechtse spoorpunten.

We zijn begin van de week een paar dagen in Drenthe geweest bij Echten.
Mooi gebied, maar nu erg natte paden, dus de waterdichte schoenen hebben hun diensten weer eens bewezen.
We zouden een klein stukje door het gebied gaan wandelen, maar dat werd een flink stuk lopen. Maar het was daar erg mooi en het bleef toen gelukkig droog en zonnig.
Jammer dat we de 26 milj. (van de lotto) niet Confused hebben gewonnen, anders hadden we een leuk zomerhuisje in Drenthe gekocht. Wink

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2011 20:55    Onderwerp: rustig aan ?? Reageer met quote

in belgie moet je daar niet zo mee zitten hoor Quib, ze hebben daar een hele serie bijzondere opkikkertjes voor handen.
voor een parkoers met veel zanderige paden word Ärabier aan geraden. zij hebben verstand van zand
als de pijlen wat aan de kleine kant zijn is een "westmalle dubbel" een goede remedie , je ziet ze dan dubbel.
ben je ook nog je bril vergeten dan zou je het ook nog kunnen proberen met een "tripel".
is het parkoers erg opwindend dan is een dosis "kasteelbier"een goede keuze. `t is zacht, zoet en slaap verwekkend, althans bij mij.
en als je het helemaal niet meer ziet zitten is misschien een fles "Mort subiet"de oplossing.
en als je het heel netjes wil doen neem dan een "braven hendrik" een zacht sapje uit Brugge.
Voor mij is altijd een fles tripel van "Ename" een goede keuze, uit eindelijk is mijn familie naam daar van afgeleid.
zo zie je maar weer Belgie is het land met onbegrensde mogelijkheden voor Culinair wandelen.
grt piet
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Okt 29, 2011 13:17    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing Laughing Wink Wink d'oh! Think

Niet vergeten de klok vanavond één uur terug te zetten, anders kom je overal te vroeg aan. Confused Wink
Wintertijd gaat in, de nacht van zaterdag 29 oktober 2011
op zondag 30 oktober 2011
Klok één uur achteruit om 03:00 naar 02:00 uur
Een uur extra = dus één uur extra slapen!
Dancing

================================
Deze zaterdagmorgen (29 okt.) weer een fijne training gehad van trainer Harrie.
Met 23 deelnemers toch wel een flinke groep, maar de trainer wist ze allemaal goed bij elkaar te houden en iedereen te motiveren, met een flinke conditie training.
Moe, maar voldaan is iedereen weer naar huis gegaan.

Heb je zin om 'n keer met onze groep mee te trainen, kom dan volgende week zaterdag om 10:45 uur in het Panbos (Bosch en Duin) Josef Israelslaan (t.o. nr 7a). Kijk op onze website voor de route:
http://www.utrechtnordicwalking.nl/start.htm

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2011 11:00    Onderwerp: Reageer met quote

Met de wandelsite etappe 1,3en4 gelopen van het Hertogenpad.
3 en 4 heb ik in een dag gedaan.26 en 28 km
Wat is de herfst toch mooi in al zijn kleuren.
https://picasaweb.google.com/vespa777/Hertogenpad?authuser=0&authkey=Gv1sRgCL-C5aONzeqTcw&feat=directlink
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2011 12:40    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een super mooie foto's Evelyne. Applause
Een beroepsfotograaf zou het je niet verbeteren vind ik.
Bij onze groep zoeken we nog iemand, met een goede conditie die tijdens de verschillende trainingen foto's kan maken van de diverse groepen. Wink Laughing
Het is wel niet naast de deur. Confused Wink Laughing

Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2011 23:27    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor het compliment en je zit inderdaad iets te ver weg. Very Happy
Naar boven
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 10:02    Onderwerp: Reageer met quote

Nordic Walking buiten...en binnen bezig met een nieuwe hobby...het ontdekken van de mogelijkheden van Apple...ja, een nieuwe computer!

Maar vandaag eventjes niet of heel weinig, want vandaag ben ik jarig! Very Happy Very Happy

Groetjes, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Hai allemaal,

Susan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Zo, na een poos van afwezigheid kom ik weer even forummen. Zowel werk als prive was het erg hectisch allemaal, maar nu is t weer wat rustiger.
Ik heb weer wat inspiratie om te schrijnven dus daar gaan we maar weer!
Ik heb wel bijgelezen maar noig niet overal gereageerd dus dat gaan we wel weer doen.
Leuk dat iedereen zo leuk heeft gelopen! Zelf heb ik ook gewandeld de laatste tijd om even de zinnen te verzetten. Zo was ik bij de damtotdam, en verschillende andere tochten in actie te zien.

En oh, we gaan binnenkort natuurlijk ook weer rijmen!
ook daar hebbik zin in.

Goed, ik ga weer even rondkijken en reageren.

Het is uit met de rust op het forum Wink

Groetjes,

Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

SUSAN van harte.

Helaas kon ik geen verjaardagplaatje vinden met Paddington. Crying or Very sad
Maar niet te veel taart eten hoor.

Frans welkom weer op het forum, na die nare en heftige tijd.
We hebben wel aan je gedacht, tijdens de vierdaagse en ook er na.
Jouw vrolijke noot misten we en ook hier op het Forum was het wel heel erg stil.

Ja binnenkort is de sint weer in 't land en mogen we je rijmelarij weer verwachten.

Ik had Bert en de 4D organisatie al een mailtje gestuurt, maar nog geen bericht van ontvangen. Hopelijk kunnen ze ons de 3de Kerstdag wandeling, ons wat meer vertellen.

Naar boven
ves
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

Paddington schreef:
Nordic Walking buiten...en binnen bezig met een nieuwe hobby...het ontdekken van de mogelijkheden van Apple...ja, een nieuwe computer!

Maar vandaag eventjes niet of heel weinig, want vandaag ben ik jarig! Very Happy Very Happy

Groetjes, Susan
Proficiat met je verjaardag!
Ohhhhhhhhhh heb je een apple pc?
Geweldig. Is ook nog een wens van mij.
Naar boven
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2011 11:57    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Susan,

Van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag! Je kunt voor het eerst in je leven buiten zitten met de visiste!

Gr, Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Anna10
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2011 12:12    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Susan,

Een apple!! Fijn en mooi ding he? Goede keuze hoor. Wij zijn er heel blij mee en zouden niet anders meer willen.

Groetjes, Anneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

Weer voor Nordic Walking?