Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Herfst...herfst...herfst...herfst...herfst...
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2011 19:42    Onderwerp: Reageer met quote

Hai allemaal,

En? Susan, heb je een mooie verjaardag gehad? Ik hoop dat je veel moois hebt gehad.

is er nog gelopen tijdens dit mooie weekend? Ik heb eens anders gedaan. Ik heb geen georganiseerde tocht gelopen. Maar ik ben vanuit huis in Nieuw-Vennep naar station Leiden gelopen. Vlakbij zat een burger king dus dan weet je het wel.... Daarna met de trein naar station Nieuw vennep en nog een klein stukje lopen naar huis. leuk!

Ik ben benieuwd naar jullie avonturen!

Groetjes,

Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2011 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk bedacht Frans, Is het een beetje een leuke route die je hebt gelopen? Of alleen maar langs de weg op een fetspad of zo?

Ik heb nieuwe kleren gekocht Smile)
En zondag ben ik helemaal niet buiten geweest.

John en ik zijn ons aan het voorbereiden op de vakantie, ook leuk, toch?
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2011 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Na een drukke en heftige week, (Sam is maandag helaas overleden, na bijna 12 jaar trouwe vriendschap.) diverse dingen regelen en stamboom en chip instanties informeren.

Cursus verkeersregelaar gevolgd, voor de intocht zaterdagmiddag, van de Sint. Ook een aantal stellages geverfd voor de kaarsjesavond begin december.
Zaterdag was onze wekelijkse training, maar had veel last van de gewrichten. Zal ook wel mede te maken hebben van de spanningen en heftige week.

Deze week ook weer erg veel te doen en ook een nieuw stapelbed voor de kleinkinderen gemaakt, maar hopelijk kunnen we zaterdag wat meer ontspannender en rustiger gaan trainen. Confused

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Annette
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2011 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Quib,

Gecondoleerd. Wat triest. Het is toch een huisgenoot. Het zal wel heel leeg zijn in huis.

Succes zaterdag en de groeten aan de groep. Het is me nog steeds niet gelukt een keer mee te gaan. En de komende week zijn we ons aan het voorbereiden op de reis naar Costa Rica. En er wordt weer gewerkt inmiddels, dus........

Sterkte en de groeten aan Mieke,

Annette
.......\_)......)../....
................(_/.....
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2011 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Quib,

ook namens mij gecondoleerd met dit verlies. Ik begrijp dat dit erin hakt en veel leegte oplevert. Veel sterkte.
Succes zaterdag met de intocht,l en ik hoop dat de komende tijd wat ontspannender voor je is.

Annette, Ik heb mijn tocht naar Leiden deels zelf verzonnen en deels via de fietspaden gelopen. Erg leuk om te doen. In eerste instantie wilde ik wel georganiseerd lopen, maar daar kwam niet van. Dit is een mooi alternatief. Grappig is wel dat je vanuit Leiden met 10 minuten in Niuew vennep met de trein zit. Voor ik bijgekomen was was de reis alweer voorbij.
Geniet van de reis, en ik hoop dat jullie mooi weer hebben! Moeten jullie vroeg vliegen?

Groetjes,

Frans
Naar boven
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Do Nov 17, 2011 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag heb ik per e-mail contact gehad met Jolijt. Het gaat goed met haar, druk met werk...en nog steeds ijverig aan het lopen met de Fazantjes.
Via mij de groeten van Jolijt.

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2011 8:25    Onderwerp: Reageer met quote

Gelukkig gaat alles nog goed in Drenthe, we moesten maar eens bij haar op de koffie gaan. Hadden het al eens beloofd, maar jammer genoeg is het er nog niet van gekomen. Confused

Jammer dat ook andere, regelmatige Forummers, zich niet meer laten horen, maar misschien zijn ze te druk met andere Social Media?
Maar onderaan het NWforum pagina, is te zien, dat dagelijks toch soms wel tientallen bezoekers aanwezig zijn, dus belangstelling is er nog steeds.

We hebben met al die drukte, afgelopen woensdag maar een extra training gevolgd. Dit ging prima, ga dat in de toekomst wat meer doen.
Zowel zaterdag en woensdag zijn heel wat deelnemers aan deze nordicwalking trainingen, dus ook bij ons cluppie is nog geen sprake van een crisis.
Allemaal nog een

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Jeff Williams
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2011 9:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hou van de herfst, het is een mooi seizoen dat vaak roepen mensen herinneringen......
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2011 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

Vaste prik in de week...de NW-loopgroep van maandagmorgen....en om de week met iemand een flinke kuier maken in het bos (zonder stokken)...

Klein luxeprobleempje Very Happy ik mag meedoen aan twee markten (kerstmarkt en kerst/boekenmarkt), deze week heb ik in één klap 12 kaarten verkocht, voor mij betekent dit een flink gat in mijn al niet te grote voorraad.

Ik ben dus nu ijverig bezig om dat gat weer aan te vullen...
Maar met dit grijze en trieste weer is dat wel te doen.

Groetjes, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 21, 2011 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hai allemaal,

Jolijt, als je dit leest, de groetjes van mij! Jammer dat t zo stil is op del forummo.

Susan, hoe was je maandagochtendloop? was t mooi, en was t daar ook zo mistig?
Zijn je kaarten nog mooi gelukt, en heb je er veel kunnen maken?
Hier is t maar mistig en mistig. Vanmorgen maar niet wezen fietsen, das maar niks met dit weer.

Zaterdag heb ik mistvrij gewandeld in Vinkeveen, das wel leuk.
Vanavond heb ik even helpen schilderen dat was wel gezellig.

Woensdag heb ik loopclub, dus daar heb ik weer veel zin in.

Groetjes,

Frans
Naar boven
p van eenennaam
Bedreven Nordic Walker
Bedreven Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 21, 2011 23:19    Onderwerp: stil?? Reageer met quote

niet echt hoor Frans, ze zijn allemaal aan het lopen of zijn zo onder de indruk van de prachtige witte mist, nou ja dat kan ik niet menen , het was hier ook wat minder helder maar dat zorgt nou juist weer voor een bijzondere sfeer. zo ook zaterdag morgen tijdens de eerste wandeling van het weekend prachtige zons doorbraak, de wolken schoven opzij en de zon brande gelijk een gaatje in de mist, en binnen no time was het een mooie dag geworden, met veel zon en ook net warm genoeg om de wandeling in `t shirt te lopen. fotos volgen, ook van der 2e wandeling van het weekend op zondag. op zondag was de zon niet zo aktief als zaterdag maar hij kwam juist door de wolken toen ik in Hoedekenskerke de zeedijk beklom, wat dan wel direct weer een mooi plaatje opleverde. Na de eerste lus van 8km kon wederom de jas uit en ging het weer lekker luchtig om de resterende 14 km af te leggen in `t shirt. Als je flink gas gaf was het best goed te doen zonder jas, maar het was soms wel een heel contrast met sommige wandelaars die er voor kozen om de jas de handschoenen en soms nog een das erbij aan te houden. Op het eind werd het wel een beetje fris dus was het voor mij wel verplicht om flink door te stappen. 45 km gelopen dit weekend en plm 10 zon uren, het was genieten!!! Onderweg kwam ik ook nog de Sint tegen en die vroeg mij wijzend op m`n pole`s ben je wezen skieen? nee Sint nog maar niet , de sneeuwconditie was nog al matig, maar U zou het lopen ook wel eens kunnen proberen met 2 van die stokken. Nou dat vond hij maar een moeilijk idee, zeker ook een wandelaar!
a.s. Zaterdag gaan we naar Vlissingen en daar hebben we een afspraak met een zekere Klaas, misschien ook wel een heilige of zo? we zien het wel , tot dan.
grt piet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage AIM Naam
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 22, 2011 21:05    Onderwerp: Reageer met quote

Mistig??? Ja.....vandaag de hele dag....

Ik heb er dan ook een lekker knutseldagje van gemaakt.
Very Happy Als er momenteel één á twee kaarten iedere dag kant en klaar in mijn bak belanden, dan is dat veel. De technieken vergen die ik gebruik zijn erg tijdrovend, maar dat is juist ook zó leuk!

Inderdaad maandagmorgen hebben we in de koude mist gelopen. Het was brrr...koud.

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Nov 26, 2011 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag weer een leuke training annex wandeltocht gelopen met onze zaterdags clubje. Dancing
Met een heerlijk zonnetje, de herfstige bossen in. Laughing Wat is het toch mooi deze tijd van het jaar.

Er waren weer heel wat wandelaars met en zonder honden en sporters in het bos, maar waar wij heen gingen was het lekker rustig.

Fijn weekend allemaal en hopelijk blijft het morgen overal lekker droog, zodat we lekker naar buiten kunnen. Wink

Naar boven
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 29, 2011 11:30    Onderwerp: Reageer met quote

Waar is iedereen? Very Happy Very Happy Shocked Cool

Is de winterslaap al begonnen? Laughing
Beetje te vroeg hoor met de decembermaand nog voor de boeg? d'oh! Think

Gisteren heb ik niet meegedaan in de NW-loopgroep. Er was een opfrisles van slechts een uur gepland en dat met een groep van minimaal 10 personen...dat zag ik eventjes niet zitten.
Wel heb ik 's middags nog 1 1/2 uur gelopen in het bos van Olterterp (zonder stokken).

Verder ben ik nog steeds ijverig bezig met het maken van wenskaarten...

Groetjes, Susan
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2011 12:12    Onderwerp: Reageer met quote

Slapen, we zijn hier juist erg druk met Sinterklaas en de voorbereidingen voor de Kerst en Kaarsjesavond. Wink Laughing Razz

Als iemand zin heeft voor een gezellige avond met veel sfeer en mooie kerstmuziek met koren, kom dan op woensdag 14 december naar Nieuwegein (dorp Vreeswijk) http://www.vreeswijkbijkaarslicht.nl/
Het het donker zullen we elkaar waarschijnlijk niet kunnen vinden. Confused Laughing
Vanaf 15:00 uur is er ook een Kerstmarkt.

Nog meer Kerstmarkten en Kerstwandelingen, kijk eens op:
http://www.ontrack.nl/artikelen/nieuws/kerstmarkten-kerstwandelen.1940.lynkx

Oh ja en vergeet de DerdeKerstdagWandeling (27 dec.) in Vierhouten niet.
Zie: http://www.zwolle-wandel.nl/kerstwandeling.html

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

Weer voor Nordic Walking?