Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

GoXchange gaat vanaf 30 sept. 2012 off line.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking Routes (i.s.m. Nordicwalkingnet.nl)

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016

GoXchanche.nl (v.h. NordicWalkingNet.nl) Heb je deze website wel eens bezocht of gebruikt?
Nee, nooit, website ken ik niet!
66%
 66%  [ 2 ]
Ja, ook routes geplaatst!
0%
 0%  [ 0 ]
Ja, ook routes geplaats en gedownload!
33%
 33%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2012 16:20    Onderwerp: GoXchange gaat vanaf 30 sept. 2012 off line. Reageer met quote

Beste Nordic Walkers en wandelaars.

Als GoXchanche gebruiker, (was voorheen NordiwalkingNet.nl) kreeg ik vandaag een mailtje dat vanaf 30 september 2012, de site OFF LINE gaat.
www.GoXchange.nl
Dat is heel jammer, vooral dat ik deze site diverse keren gebruikt, om mijn eigen tochtjes in te zetten en om leuke tochten in de buurt van mijn vakantiebestemmingen te downloaden en/of in mijn GPS te zetten.
Jammer maar helaas kan dit binnenkort niet meer.
Als je echter nog snel wat leuke routes wil downloaden op de computer of GPS, heb je nog een aantal dagen om dit te doen.

Of nu ook http://www.actiefmet.nl/ off line gaat is niet geheel duidelijk.
ActiefMET is een online logboek voor het registeren van je sport- en beweegactiviteiten. Het werkt heel eenvoudig: je logt per activiteit. En je ziet per dag, week, maand of jaar wat je hebt gedaan.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Beste gebruiker of bezoeker,

U heeft recent of langer geleden een account aangemaakt op www.goxchange.nl. GoXchange bood u de mogelijkheid om routes te zoeken, te downloaden, maar ook om eigen routes te uploaden en groepen te formeren. GoXchange gaat 30 september 2012 off line. Dat gebeurt omdat de site -inmiddels 5 jaar oud- technisch en inhoudelijk niet meer actueel is. De Initiatiefnemers -KNBLO wandelsportorganisatie Nederland en de Nederlandse Toerfiets Unie- hebben geconstateerd dat er sinds de start van GoXchange vele alternatieve route-uitwisselingssites zijn gelanceerd en dat de toegevoegde waarde van GoXchange inmiddels sterk is afgenomen. Beide sportbonden achten in dat licht nieuwe investeringen in GoXchange niet in het belang van de organisaties en hun leden. Ongetwijfeld zal een deel van de gebruikers dit besluit betreuren, maar wij vragen u toch begrip voor ons standpunt.
We maken u er graag op attent dat u uw eigen routes of die van anderen (mits toegankelijk gemaakt) eenvoudig kunt downloaden en zo op uw eigen computer kunt bewaren. www.GoXchange.nl Uiteraard dient u daartoe in te loggen.
Wilt u de routes downloaden, doet u dat dan graag voor 30 september aanstaande.
Wij hopen dat u met plezier gebruik heeft gemaakt van de site.

Met vriendelijke groet,
GoXchange.nl
www.GoXchange.nl
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking Routes (i.s.m. Nordicwalkingnet.nl) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?