Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Egmond Wandelmarathon 2013

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Gera
Beginnend Nordic Walker
Beginnend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 23:32    Onderwerp: Egmond Wandelmarathon 2013 Reageer met quote

Beste forumleden,
Waar waren jullie nou met de stokken op de Egmond wandelmarathon? Ik zag bekende nw-gezichten (van de foto's) van het forum zonder stokken? (Wat doen jullie dan nog op deze site?)
En hoe slecht werd er gelopen met stokken. Maar goed ieder op zijn manier. Prima. Maar nog maar 500 nw-ers bij zo'n groot evenement. Jammerrrr!
Maar elke week loop ik nog o.a met Parkinsonpatienten. We lopen dan met exerstriderstokken. Afgelopen twee weken gelopen in de sneeuw, de mensen konden hun geluk niet op, heel voorzichtig op het gras in de sneeuw. Wat een dankbaar werk heb ik toch.
En wat hebben mijn man en ik gisteren de 21,1 km heerlijk in tussen Egmond en Castricum op het bevroren strand en op/tussen de besneeuwde duinen gelopen, pittig voor mijn man, maar hij heeft het gehaald! Met zijn kunstheup en zijn ingezakte wervels de 21,1 km gelopen met stokken in de mulle sneeuw/zandduinen! Een prestatie!
Lieve mensen het is nooit te laat om (weer) te beginnen. Je weet niet wat je mist. Zie ik jullie volgend jaar (weer) met stokken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?