Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Onderwerp: Nordicwalkingforum.nl gaat sluiten

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2016 10:59    Onderwerp: Onderwerp: Nordicwalkingforum.nl gaat sluiten Reageer met quote

BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2016 23:49
Onderwerp: Nordicwalkingforum.nl gaat sluiten

Beste gebruikers van het Nordicwalkingforum.nl,

In de afgelopen maanden zijn er nagenoeg geen berichten geplaatst o phet forum en ook het aantal bezoekers is drastisch afgenomen in de afgelopen anderhalf jaar.

In de tussentijd is het forum verhuisd naar een nieuwe server, maar ik denk dat het beter is om het forum volledig te sluiten.

Komende maand zal ik alle gebruikers die een account hebben een bericht sturen om het hiervan op de hoogte te stellen.

Mocht iemand interesse hebben om het forum, met bijbehorende domeinnaam over te nemen, dan kan deze persoon contact met mij opnemen via nwforum@nordicwalkingforum.nl

Hartelijk dank aan allen die hebben geholpen om het enthousiasme voor Nordicwalking in de afgelopen jaren via dit forum te delen.

Raymond Koome

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2016 11:16    Onderwerp: Jammer dat dit NW-Forum gaat sluiten. Reageer met quote

Beste Raymond,
We vinden het jammer dat dit forum gaat sluiten, maar helaas door het weinig plaatsen van berichten ook wel aannemelijk.
Ik probeerde al door het plaatsen van diverse loop en nordic walking evenementen, meer reacties te krijgen, maar helaas.
We zien wel nog overal dat het nordic walken nog steeds veel wordt beoefend, maar misschien hebben velen er minder of geen behoefte aan op een forum te reageren en er is veel concurrentie denk ik, van Facebook en Twitter e.d.
De meeste nordic walkers hebben tegenwoordig een smartphone, misschien is het een idee (maar misschien wel duur??) om een app te maken voor de actieve wandelaar/nordic walker?
We danken je hartelijk voor alle inzet en alle leuke jaren op/met het forum.

Laughing Een blije Nordic Walker, herken je aan de vliegjes op z’n tanden Laughing
Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2016 11:15    Onderwerp: Reageer met quote

Beste allemaal,

Ook in heb met veel plezier gepost op t forum.
Inderdaad werd er steeds minder geplaatst, en dat is jammer.

Iedereen dank voor de leuke tijd die ik heb mogen beleven op t forum.
Ik heb leuke mensen ontmoet op t forum.

Iedereen succes in de toekomst.

Ik zit wel op facebook onder mijn eigen naam, wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen.

MVG Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paddington
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2016 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer, maar alle begrip. Via Facebook heb ik een fijn contact met Jolijt. Helaas kan ik op Facebook niets vinden over Nordic Walking in Nederland. Wandelroute, zo heet zij op FB heeft in haar blog wel eens aandacht gegeven aan Nordic Walking, met weinig of beter gezegd geen reactie.

Sinds het overlijden van mijn moeder, april 2014, is er veel in mijn leven veranderd. Ik ben enig kind en heb nu ook de zorg voor mijn vader, mantelzorg.

Ik hoop dit voorjaar het Nordic Walking weer wat op te pakken. Ik heb minder energie, dit komt o.a. door een trage schildklier en de heftige veranderingen in mijn leven.
Ik ben lid van de groep van de SON (schildklier organisatie) op FB en zij hebben ook een speciale groep op gebied van sport. Wat ik vooral zie, is de aandacht voor hardlopen. Het lijkt soms wel of dat dé sport is.

Een groep beginnen op FB over Nordic Walking, ik zou het wel willen...maar hoe bereik je anderen. Onderwerpen als kleding, schoenen, stokken enz. Dat hoeft voor mij niet weer. Daar is genoeg over geschreven op het forum.

Voor ideeën sta ik open. Ik hoop dat nog meer leden gaan reageren op dit item.

Vriendelijke groet, Susan
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2016 8:19    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Susan,

Er is inderdaad veel in je leven gebeurd lees ik zo.
Erg pittig allemaal. Veel sterkte er maar mee.

Inderdaad, aandacht gaat veel uit naar hardlopen, en met wandelen hebben veel mensen toch een bepaald oordeel. En dat terwijl wandelen en NW voor iedereen te beoefenen is in tegenstelling tot hardlopen.
Kan je dat eens aankaarten in je groep?

Facebook is zeker een leuk medium. Ikke heb hierdoor veel oude en nieuwe bekenden ontmoet.

Als je een NWgroep op FB opricht kun je vrienden uit je lijst uitnodigen lid te worden. Op je groep kan je dan een oproep plaatsen dat je leden ook rondkijken voor geinteresseerden.
Ook zou je wandel/NWgroepen in de buurt kunnen attenderen op het bestaan van je groep.
En hoor ook wat er voor behoeftes aan onderwerpen is in je groep.

Groetjes,

Frans
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2016 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy
Ja alles gaat snel in de gewone en digitale wereld. Steeds meer Multi media, als "oudere man" Laughing Wink kan ik daar van mee spreken Cool om alles bij te houden.

Wij van de Utrechtse Nordic Walking groep lopen nog steeds woensdag en zaterdag met een flinke groep, maar ook de "gewone" loopgroep heeft ook veel leden. Dus er is nog steeds belangstelling voor het NW.

FB en andere apps op je telefoon is wel makkelijk en voor sommige mensen onmisbaar????

Ik hou o.a. de app Endomundo bij om de gelopen, gefietste en andere sportieve activiteiten te registreren en dat loop soms lekker op. Rolling Eyes

Loopt er nog iemand de http://rodekruisbloesemtocht.nl/ op 16 april in Geldermalsen, mee??
Wij, mijn 2 kleindochters en ik, hebben ons al opgegeven. Geef je nu op dat is goedkoper dan daar aan de kassa en kom het liefst met de trein, parkeren daar is niet zo leuk.
Misschien tot dan,

Naar boven
Frans VH
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2016 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Quib,

Leuk dat je nog loopt met de Utrecht NWclub. Loopt Annette ook nog mee?

Ik heb jaaarenlang niet op FB gezeten, maar als je t eenmaal hebt dan is t wel erg makkelijk en leuk!

De bloesemtocht loop ik dit jaar niet, kmoet werken. Maar ik ben wel weer tochten aan t uitzoeken. Ik heb wel gefietst vanavond langs de bollenvelden.

Groetjes,

Frans
Naar boven
Jolijt
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2016 11:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ha ik zie dat ik nog steeds kan posten! Ben nog steeds elke zaterdag aan het Stokstrunen in Oudemolen. Twee weken geleden hebben we een dagtocht gemaakt op Terschelling, lekker 27 km door bos, duin en zee.

Op zoek naar oude foto's voor een jubileumboek kwam ik de serie tegen die Quib in 2008 gemaakt heeft toen hij een keer meeliep in Oudemolen!

Groet
Jolijt
Naar boven
quib
Bezeten Nordic Walker
Bezeten Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2016 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy Laughing Ja posten hier op het FORUM gaat nog steeds. En het wordt door velen bezocht en gelezen merk ik bij elk berichtje.
Wij zij hier met onze trainings groep ook nog steeds aan het stokstruinen. Maar ik dan wel met een heel wat tandjes lager tempo. Embarassed Confused
De leeftijd gaat nu mee tellen bij mij, Cool Laughing voor jullie geldt dat niet hoor Wink Laughing Laughing Laughing met je 27 km. Dancing

Leuk dat je de foto's van ruim 8 jaar geleden heb kunnen vinden. Waren die van hier op het Forum? zal een kijken of ik ze hier thuis nog ergens kan vinden?

Vond het wel een leuke tijd, om met een aantal forummers wat tochten hier en daar in het land te lopen. Cool Very Happy
Misschien ooit nog een keer afspreken voor een reunie? Applause

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Babbelhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?