|
Auteur |
Bericht |
AlexHaarlem Aankomend Nordic Walker

|
Geplaatst: Wo Mei 03, 2017 15:21 Onderwerp: Nordic walking Haarlem e.o. |
|
|
Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Alex, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Haarlem. Ik heb altijd veel gesport (hardlopen, fietsen, zeilen) maar helaas heb ik de afgelopen jaren niet veel kunnen doen wegens ziekte. Op aanraden van mijn revalidatiearts ben ik mij aan het verdiepen in Nordic Walking. Het lijkt mij een geschikte en bovendien leuke sport. Het punt is alleen, zijn er leuke (jonge) groepen actief in Haarlem en omstreken? Nordic Walking lijkt mij namelijk niet erg leuk om alleen te doen. Uiteraard moet ik lessen gaan nemen, maar daarna zie ik mijzelf graag aansluiten bij een groep. Mijn arts gaf al aan dat er voornamelijk veel ouderen - lees 60 plus- met deze sport bezig zijn (zij doet het zelf ook). Dit is bedoeld met alle respect, maar ik zou het leuker vinden wanneer ik niet in mijn eentje de 20 en 30 jarigen hoef te vertegenwoordigen. Dit bedoel ik uit sociaal en niet uit sportief aspect, want ongetwijfeld loopt elke geoefende Nordic Walker mij helemaal zoek.
Ik ben erg benieuwd naar de reacties. Ik zou het erg jammer vinden wanneer ik in de buurt van Haarlem geen groep kan vinden. Dan moet ik naar een andere sport op zoek..
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Groeten,
Alex |
|
Naar boven |
|
 |
quib Bezeten Nordic Walker

Geregistreerd op: 9-11-2005 Berichten: 2589 Woonplaats: Prov. Utrecht
|
|
Naar boven |
|
 |
AlexHaarlem Aankomend Nordic Walker

|
Geplaatst: Zo Mei 28, 2017 20:03 Onderwerp: |
|
|
Dag Quib,
Hartelijk dank voor je reactie. Ik ga er nu meteen naar kijken.
Gr. Alex |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Weer voor Nordic Walking?
|
|
|
|