Nordicwalkingforum.nl Forum Index
Nordicwalkingforum.nl
Het forum voor en door Nordic Walkers (i.s.m. nordicwalking.startpagina.nl)

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
 Naar de fotoalbumsNaar de fotoalbums   KalenderKalender Voeg deze site toe aan favorietenVoeg deze site toe aan favorieten

Nordic lopen in oostgroningen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Groningen

Handige links:

Markeer 'alles gelezen'
Uitleg 'rankings'
Boeken en DVD's
NWforum.nl T-shirts
Nordic Walking Foto's
Nordic Walking Kalender
NW.startpagina.nl
NW-int.startpagina.nl
rss (forum)

Komende events in de kalender:

Laatste toegevoegde foto's aan de foto-albums:
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
IJSSELBRUG ZWOLLE, ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
12-05-2018
Oudemolen  10 km ...
Oudemolen 10 km ...
Geplaatst door: quib
03-10-2016
Nordic Walking ...
Nordic Walking ...
Geplaatst door: Ronald Hekkert
05-06-2016
Auteur Bericht
Huisje 68
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Ma Nov 07, 2005 22:02    Onderwerp: Nordic lopen in oostgroningen Reageer met quote

Beste Nordic wandelaar(s),

Wij verhuren een lux 8 persoons vakantie huisje op Wedderbergen in oostgroningen nabij Wedde (Winschoten).
Er zit een grote tuin bij en heeft een vlonder aan het water. In het huisje zit een open haart, vaatwasser, sauna en een zonnebank. De omgeving leent zich goed voor Nordic wandelen en vanuit het villapark, waar het huisje in staat, worden regelmatig Nordic cursussen gestart.
Zie www.geadiedel.nl/lessen.htm
.

Lijkt het u niet heerlijk om na een sportieve dag warm en gerifelijk bij de brandende open haart een glaasje te dinken. Of lekker in de sauna te relaxen.
Bent u nieuwschierig geworden bekijk dan de website: www.vakantiehuisjeoostgroningen.nl

Met vriendelijke groet en ik hoop snel van u te vernemen.

Laatst aangepast door Huisje 68 op Di Nov 08, 2005 23:47, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Lia
Fanatiek Nordic Walker
Fanatiek Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2005 19:35    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er vlakbij geweest in Vlagtwebbe volgens mij. Vlakbij een soort haven of is dit het zelfde.

Helaas heb ik en mijn man een paar jaar geleden tijdens een strenge winter een week door willen brengen maar door een griep hebben we er niet veel kunnen wandelen.

Maar de omgeving is heel mooi en zeker de moeite waard.

Gr Lia.
Huisje 68
Aankomend Nordic Walker
Aankomend Nordic Walker

BerichtGeplaatst: Di Nov 08, 2005 22:24    Onderwerp: Reageer met quote

Lia schreef:
Ben er vlakbij geweest in Vlagtwebbe volgens mij. Vlakbij een soort haven of is dit het zelfde.

Helaas heb ik en mijn man een paar jaar geleden tijdens een strenge winter een week door willen brengen maar door een griep hebben we er niet veel kunnen wandelen.

Maar de omgeving is heel mooi en zeker de moeite waard.

Gr Lia.

Klopt Lia dat is waar m'n huisje staat. Het haventje heet Wedderveer en is 10 minutten lopen van het huisje. Vlak bij is ook het Hoorndermeede. Dit is een mooi veld van Staatsbosbeheer. Ongerepte natuur en bedoeld als overloop voor de Dollard mocht die ooit nog uit z'n oevers willen treden.

Groet
Philip
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nordicwalkingforum.nl Forum Index -> Nordic Walking in Groningen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Weer voor Nordic Walking?